Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Апарат  →  Управління з питань звернень громадян

Управління з питань звернень громадян  

Прийом громадян здійснюється відділом особистого прийому громадян за адресою:
вул. Хрещатик, 36, кімната № 110.

Години прийому громадян:

  • понеділок – четвер з 09.00 до 17.45
  • п'ятниця з 09.00 до 16.30
    Обідня перерва з 13.00 до 14.00.

Телефон відділу особистого прийому громадян: (044) 202-75-94
Адреса: вул. Хрещатик, 36, Київ-044, 01044
Телефон відділу опрацювання письмових звернень громадян: (044) 202-75-33
Телефон відділу аналітичної роботи та контролю: (044) 202-75-74, (044) 202-75-23, (044) 202-75-82
Е-пошта: zvernen@kma.gov.ua

Розклад роботи: пн.-чт. з 9:00 до 18:00, пт. з 9:00 до 16:45
Обідня перерва з 13:00 до 13:45



 

 

Начальник управління Бричко Оксана Леонідівна

Біографічна довідка

 

Заступник начальника управління Семена Сергій Михайлович

Біографічна довідка

 

Заступник начальника управління – начальник відділу опрацювання письмових звернень громадян Суров Ігор Юрійович

Біографічна довідка


До уваги громадян!

Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.


 

Основні функції

  • Забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів.
  • Опрацювання звернень громадян, що надійшли й адресовані Київському міському голові (з питань діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації, заступникам голови Київської міської державної адміністрації та керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
  • Сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звернулись до Київського міського голови (з питань діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його посадових осіб.
  • Надання роз’яснення громадянам щодо порядку проведення особистого прийому громадян Київським міським головою (з питань діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), першим заступником голови Київської міської державної адміністрації, заступниками голови Київської міської державної адміністрації та керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
  • Прийом,  попередній  розгляд  та  реєстрація  особистих  звернень  громадян, адресованих Київському міському голові (з питань діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації, заступникам голови Київської міської державної адміністрації та керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Версiя для друку