Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Комплексної схеми, архітектурних типів та форматних зон тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта – проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Комплексної схеми, архітектурних типів та форматних зон тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві».

Головний розробник проекту: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження розміщений в мережі Інтернет за адресою: http://kievcity.gov.ua (в розділі Регуляторна діяльність – проекти регуляторних актів).

Мета проекту розпорядження:

Основною метою проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Комплексної схеми, архітектурних типів та форматних зон тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві» є забезпечення права суб’єктів господарювання на розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, забезпечення права органів місцевого самоврядування на оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди, дотримання передбачених законодавством норм та правил, встановлення вимог до утримання тимчасових споруд, здійснення благоустрою та озеленення прилеглих територій.

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати в письмовому або електронному вигляді на такі адреси:

Поштова адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, тел. (044) 235-10-25 – Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

Електронна адреса: kga.kmda@gmail.com

 


 

Проект

Відповідно до Земельного кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», на виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068, рішень Київської міської ради від 05 квітня 2012 року № 384/7721 «Про розробку Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві», № 97/9154 від 28 лютого 2013 року «Про деякі питання розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві», № 70/8354 від 20.09.2012 «Про затвердження Міської цільової програми створення та впровадження Містобудівного кадастру міста Києва на 2013-2015 роки» з метою вирішення деяких питань розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території м. Києва, в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Затвердити Комплексну схему розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві (далі - Комплексна схема), (що додається) (текстові та графічні матеріали у паперовому вигляді), у тому числі у вигляді набору геопросторових даних відповідно до технічного завдання, наданих на веб-порталі, що знаходиться за адресою https://ts.kga.gov.ua.

2. З метою інформування (ситуаційної поінформованості) суб’єктів містобудівної діяльності м. Києва щодо стану питань з проблем розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві з урахуванням будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій визначити Веб-портал комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - Веб-портал) як інструмент інтероперабельного обміну даними суб’єктів, задіяних у процесі впорядкування розміщення тимчасових споруд (впровадження Комплексної схеми) на базі інформаційно-технологічної інфраструктури Міської інформаційно-аналітичної системи забезпечення містобудівного діяльності міста Києва.

3. Затвердити архітектурні типи тимчасових споруд торгівельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території м. Києві (далі - архітип), (додаток 2).

4. Затвердити зонування розміщення тимчасових споруд в місті Києві (далі - форматних зон), яке передбачає визначення архітипів тимчасових споруд для кожної зони (додаток № 3 до розпорядження)

5. Встановити, що з моменту набрання чинності цього розпорядження:

5.1 забороняється розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, у місцях, які не визначені Комплексною схемою та не відповідають затвердженим архітипам;

5.2 тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, що розміщені у місцях, які не визначені Комплексною схемою та не відповідають затвердженим архітипам, підлягають демонтажу.

5.3 суб'єктам господарювання здійснити заходи щодо приведення у відповідність тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, згідно з затвердженими архітипами (що додається), відповідно до визначених форматних зон (що додається).

5.4 функціональне призначення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, яке визначено Комплексною схемою є не змінним при видачі паспорту прив’язки.

5.5 місця розміщення (прив’язки) тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, відповідно до Комплексної схеми, уточнюється підчас оформлення паспорту прив’язки на чинний топографо-геодезичній основі М 1:500, яка стає невід’ємною частиною Комплексної схеми;

5.6 у разі необхідності внесення зміни до цього розпорядження та додатків до нього, зміни готує та подає на затвердження у встановленому порядку, Департамент містобудування та архітектури, не частіше, як один раз на рік.

6. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова                                                    О. Попов

 


 

Аналіз регуляторного впливу

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ” від 11.09.2003 № 1160/ІV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. № 308 та визначає правові і організаційні засади реалізації проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)«Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві» Комплексну схему розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві за кошти місцевого бюджету.

1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Проблема – на виконання положень статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», пунктів 1.5., 1.6., 2.4. Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 виконавчим органам міської ради надано повноваження затверджувати комплексну схему розміщення тимчасових споруд на території населеного пункту та їх архітектурний тип. На сьогоднішній день, на території міста Києва залишаються не визначенні місця розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності.

На сьогоднішній день в м. Києві відсутній нормативно - правовий акт, яким визначаються місця розташування тимчасових споруд з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою. Відсутність даного комплексної схеми стало передумовою ускладнення реалізації з боку суб’єктів господарювання права на розміщення тимчасових споруд на території міста.

В свою чергу, зважаючи на посилення тенденції встановлення тимчасових споруд та з метою впорядкування розміщення існуючих тимчасових споруд, це є гострою проблемою і потребує негайного вирішення.

У зв’язку з цим, було розроблено відповідний регуляторний акт.

2. Цілі державного регулювання:

Основною метою даного регулювання є виконання положень статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», пунктів 1.5., 1.6., 2.4. Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, забезпечення урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою під час розташування тимчасових споруд на території міста.

- забезпечення права суб’єктів господарювання на розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності;

- забезпечення права органів місцевого самоврядування на оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди;

- дотримання передбачених законодавством норм та правил;

- встановлення вимог до утримання тимчасових споруд , здійснення благоустрою та озеленення прилеглих територій;

3. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу

Можливі способи досягнення цілей Забезпечує досягнення цілей державного регулювання. Відповідає потребам у вирішенні проблем у цілому. Чіткий порядок реалізації прав фізичних та юридичних. Упорядковує відносини у сфері розміщення тимчасових споруд на території міста

Забезпечує урахування громадських та приватних інтересів

4. Механізми і заходи, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Принципи та способи досягнення цілей регулювання:

Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:

- поліпшення якості законодавчої та нормативної бази, що регулює підприємницьку діяльність;

- розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності здійснюється з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою;

- врахування винесених з боку мешканців міста Києва пропозицій та зауважень.

Ефективність способів досягнення цілей:

- запропоновані способи забезпечують досягнення цілей регулювання:

- діяльність здійснюється у відповідності до чинного законодавства;

- врахування архітектурно – технічних вимог при вирішенні питання розміщення тимчасових споруд;

- зменшення кількості комісійних інстанцій щодо розгляду даних питань.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Оцінка впливу основних зовнішніх факторів на дію акта:

- підвищення умов обслуговування мешканців міста, що зумовить зростання зовнішньої громадської активності;

- перерозподіл видів об’єктів цивільного призначення, що забезпечу упорядкування громадської забудови на території міста.

Оцінка можливості впровадження та виконання вимог акта.

Акт забезпечує встановлення спрощеної процедуру регулювання. Рівень впровадження та виконання вимог акта оцінюються як достатній.

Ефективне впровадження методології проекту рішень забезпечить прозорість дозвільних процедур у сфері розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності.

Періодичність здійснення державного контролю та нагляду за додержанням вимог акта: згідно з планами перевірок відповідних контролюючих органів або на підставі звернень фізичних та юридичних осіб.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта із застосування методу аналізу вигод та витрат.

Опис прогнозованих вигод та витрат від регулювання, яке запроваджується: • Досягнення цілей передбачених п. 2 цього аналізу

• Створення умов для забезпечення участі громади у прийнятті рішень органами місцевого самоврядування

• Підвищення іміджу місцевої влади

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акту

Рішення є регуляторним нормативно-правовим актом, який діє на невизначене коло осіб, є загальнообов'язковим до застосування на території міста Києва. Строк дії регуляторного акту – постійний, з можливістю внесення до нього змін.

8. Визначення показників результативності регуляторного акту

Індикатори ефективності, які визначаються шляхом аналізу статистичних даних:

1. Розмір надходжень до державного та місцевого бюджетів і державних цільових фондів;

2. Кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб , на яких поширюватиметься дія регуляторного акту;

3. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта;

4. Кількість розміщених тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності.

5. Використання місць розміщення тимчасових споруд з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.

Індикатори ефективності, які визначаються шляхом соціологічного опитування:

1. Поінформованість суб’єктів господарювання міста, які потенційно зацікавленні в вирішенні питань розміщення тимчасових споруд.

2. Рівень задоволеності (незадоволеності) процедурою вирішення вищезазначених питань.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту

Строки проведення відстеження: з дня набрання актом чинності повторного відстеження результативності.

Файл документа: Arhitekturni-typy-tymchasovyh-sporud.zip

Перейти до спискуВерсiя для друку

Антикорупційний телефон КМДА:
(096) 588-11-88

Підписка на новини від КМДА