Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kievcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 28.11.2014 по 28.12.2014) у письмовому або електронному вигляді вигляді за адресою:

  • 01044, м.Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу cinpolit@kievcity.gov.ua;
  • 01011, м.Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11, Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, тел. 285-05-55 або на електронну адресу inform@dkrp.gov.ua.

Проект

Відповідно до пункту 13 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів влади», наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 05 березня 2007 року № 191 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену)», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 березня 2007 року за № 276/13543, наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 17 листопада 2009 року № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2009 року за № 1146/17162, наказу Міністерства інфраструктури України від 25 листопада 2013 року № 940 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус)», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 листопада 2013 року за № 2035/24567, з метою наближення тарифів на перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня:

1. Встановити:

  • тарифи на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху, що додаються;
  • вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху, що додаються;
  • заставну вартість пластикової безконтактної картки в розмірі 12,00 грн.

2. Кількість поїздок, яка може бути одноразово придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 50 одиниць. Загальна кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 100 одиниць.

3. Термін дії пластикової безконтактної картки становить 6 місяців з дати придбання або останнього поповнення незалежно від кількості невикористаних поїздок. При цьому, вартість невикористаних поїздок, що залишилися на пластиковій безконтактній картці, термін дії якої закінчився, не повертається.

4. Проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

5. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

  • від 12 листопада 2009 року № 1277 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», зареєстроване у Головному управлінні юстиції у місті Києві 03 грудня 2009 року за № 24/822;
  • від 05 серпня 2010 року № 569 «Про унесення змін до Тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері, який працює у звичайному режимі руху», зареєстроване у Головному управлінні юстиції у місті Києві 26 серпня 2010 року за № 25/851;
  • від 14 січня 2013 року № 27 «Про встановлення вартості разового квитка на проїзд міською електричкою та єдиного проїзного квитка «Міська електричка – трамвайні маршрути № 4, 5, спеціальні автобусні маршрути № 59, 60, 61 та тролейбусний маршрут № 28», зареєстроване у Головному управлінні юстиції у місті Києві 29 січня 2013 року за № 7/999.

6. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Ніконова І.В.

Голова                                                                              В. Кличко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
______________2015 р. № _________

ТАРИФИ
на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху
 

Вид послуг

Кількість поїздок

Тариф на 1 поїздку, грн

Перевезення пасажирів
(без використання пластикової безконтактної картки):

 

 

автобусом, трамваєм, тролейбусом, фунікулером

1

3,00

метрополітеном, міською електричкою

1

4,00

Перевезення пасажирів метрополітеном
(у разі використання пластикової безконтактної картки):

1-9

4,00

10-19

3,90

20-29

3,80

30-39

3,70

40-49

3,60

50

3,50

 Керівник апарату                                                      В.Бондаренко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
______________2015 р. № _________

 

ВАРТІСТЬ
проїзних квитків у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху

№№ п/п

Вид проїзних квитків

Вартість проїзного квитка, грн.

Для фізичних та юридичних осіб

Для студентів вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації та учнів професійно-технічних навчальних закладів денної форми навчання

Для учнів денної форми навчання

на місяць

на другу половину місяця

на місяць

на другу половину місяця

на місяць

на другу половину місяця

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Без обмеження кількості поїздок

1

На один вид транспорту

 

 

 

 

 

 

 

автобус

130,00

65,00

65,00

32,50

32,50

16,25

 

трамвай

130,00

65,00

65,00

32,50

32,50

16,25

 

фунікулер

130,00

65,00

65,00

32,50

32,50

16,25

 

тролейбус

130,00

65,00

65,00

32,50

32,50

16,25

 

метрополітен

300,00

150,00

150,00

-

37,50

18,75

 

міська електричка

150,00

75,00

75,00

-

37,50

18,75

2

На два види транспорту:

 

 

 

 

 

 

 

трамвай - автобус

250,00

125,00

125,00

62,50

62,50

31,25

 

тролейбус - автобус

250,00

125,00

125,00

62,50

62,50

31,25

 

трамвай - тролейбус

250,00

125,00

125,00

62,50

62,50

31,25

 

трамвай – міська електричка

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

 

тролейбус – міська електричка

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

 

автобус – міська електричка

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

 

трамвай - метрополітен

400,00

200,00

200,00

100,00

100,00

50,00

 

тролейбус - метрополітен

400,00

200,00

200,00

100,00

100,00

50,00

 

автобус - метрополітен

400,00

200,00

200,00

100,00

100,00

50,00

 

міська електричка - метрополітен

410,00

205,00

205,00

102,50

102,50

51,25

3

На три види транспорту:

 

 

 

 

 

 

 

автобус - трамвай - тролейбус

310,00

155,00

155,00

77,50

77,50

38,75

 

трамвай – метро - міська електричка

530,00

265,00

265,00

132,50

132,50

66,25

 

тролейбус – метро - міська електричка

530,00

265,00

265,00

132,50

132,50

66,25

 

автобус – метрополітен - міська електричка

530,00

265,00

265,00

132,50

132,50

66,25

4

На чотири види транспорту: автобус - трамвай - тролейбус - метрополітен

 

550,00

275,00

275,00

137,50

137,50

68,75

 

З обмеженням кількості поїздок метрополітеном

5

На один вид транспорту

 

 

 

 

 

 

 

метрополітен (46 поїздок)

150,00

75,00

75,00

-

37,50

18,75

 

метрополітен (60 поїздок)

190,00

95,00

95,00

-

47,50

23,75

6

На два види транспорту:

 

 

 

 

 

 

 

трамвай - метрополітен (46 поїздок)

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

 

тролейбус – метрополітен (46 поїздок)

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

 

автобус – метрополітен (46 поїздок)

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

 

міська електричка – метрополітен (46 поїздок)

270,00

135,00

135,00

67,50

67,50

33,75

 

трамвай - метрополітен (60 поїздок)

300,00

150,00

150,00

75,00

75,00

37,50

 

тролейбус – метрополітен (60 поїздок)

300,00

150,00

150,00

75,00

75,00

37,50

 

автобус – метрополітен (60 поїздок)

300,00

150,00

150,00

75,00

75,00

37,50

 

міська електричка – метрополітен (60 поїздок)

310,00

155,00

155,00

75,00

75,00

37,50

7.

На три види транспорту:

 

 

 

 

 

 

 

автобус – метрополітен (46 поїздок) – міська електричка

390,00

195,00

195,00

97,50

97,50

48,75

 

трамвай – метрополітен (46 поїздок) – міська електричка

390,00

195,00

195,00

97,50

97,50

48,75

 

тролейбус – метрополітен (46 поїздок) – міська електричка

390,00

195,00

195,00

97,50

97,50

48,75

 

автобус – метрополітен (60 поїздок) – міська електричка

430,00

215,00

215,00

107,50

107,50

53,75

 

трамвай – метрополітен (60 поїздок) – міська електричка

430,00

215,00

215,00

107,50

107,50

53,75

 

тролейбус – метрополітен (60 поїздок) – міська електричка

430,00

215,00

215,00

107,50

107,50

53,75

8

На чотири види транспорту:

 

 

 

 

 

 

 

автобус - трамвай - тролейбус - метрополітен (46 поїздок)

410,00

205,00

205,00

102,50

102,50

51,25

 

автобус - трамвай - тролейбус - метрополітен (60 поїздок)

450,00

225,00

225,00

112,50

112,50

56,25

Примітка. У вартості проїзних квитків, крім виготовлених на основі пластикових безконтактних карток, врахована вартість виготовлення карток. 

 Керівник апарату                                                      В.Бондаренко


 

Аналіз регуляторного впливу 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» підготовлений з метою наближення тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері, міській електричці, який працює у звичайному режимі руху, до економічно обґрунтованого рівня. На даний час тарифи на ці послуги, крім міської електрички, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12 листопада 2009 року № 1277 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» та діють в м. Києві з 04.11.2008 року в розмірі 1,50 грн. – на проїзд наземними видами транспорту (автобус, трамвай, тролейбус, фунікулер) та 2,00 грн. – на проїзд метрополітеном, який з 01.01.2009 року знижено до 1,70 грн. та поновлено в розмірі 2,00 грн. з 06.09.2010 року. Тарифи на перевезення пасажирів у міській електричці встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14 січня 2013 року № 27 «Про встановлення вартості разового квитка на проїзд міською електричкою та єдиного проїзного квитка «Міська електричка – трамвайні маршрути № 4, 5, спеціальні автобусні маршрути № 59, 60, 61 та тролейбусний маршрут № 28», та діють в м. Києві в розмірі 1,70 грн. з 06.09.2010.

За період дії тарифів на перевезення пасажирів відбулись зміни в економіці країни, і за результатами роботи комунальних підприємств транспорту за 9 місяців 2014 року результатом фінансової діяльності КП "Київський метрополітен" є збиток в розмірі 435,9 млн.грн, а КП "Київпастранс" від перевезення пасажирів міським транспортом, що працює у звичайному режимі руху (автобус, трамвай, тролейбус, фунікулер), - 288,6 млн. грн., міською електричкою – 21,9 млн. грн. При цьому, з міського бюджету підприємствам транспорту у цьому періоді п.р. виділено 435,4 млн.грн.

Враховуючи зазначене, підготовлений проект розпорядження «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», яким передбачено встановлення тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, в наступних розмірах: на проїзд у метрополітені та міській електричці - в розмірі 4,00 грн. та додаткова диференціація тарифів на проїзд у метрополітені у разі одноразового придбання кількох поїздок, на проїзд наземними видами транспорту – в розмірі 3,00 грн., а також встановлення вартості проїзних квитків, види яких розширені, та в яких застосовується прогресивна гнучка система знижок. При цьому, економічно обґрунтований тариф на послуги з перевезення пасажирів метрополітеном, який покриває витрати КП "Київський метрополітен" на надання цих послуг та забезпечує технічний розвиток підприємства відповідно до затвердженої програми, становить 4,04 грн., а економічно обґрунтований тариф на перевезення пасажирів наземними видами транспорту (автобус, трамвай, тролейбус, фунікулер), який покриває витрати КП «Київпастранс» на надання цих послуг та забезпечує оновлення рухомого складу трамваїв і тролейбусів відповідно до затвердженої програми, – 3,60 грн., міською електричкою – 5,51 грн.

2.Цілі державного регулювання.

Основними цілями державного регулювання є:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • наближення тарифів на перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня з одночасним соціальним захистом населення, яке постійно користується міським пасажирським транспортом;
  • раціональне використання бюджетних коштів.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

1) Залишення тарифів на послуги з перевезення пасажирів та вартості проїзних квитків на діючому рівні.

Дана альтернатива є бажаною виключно для населення, яке користується міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, але неприйнятою для підприємств транспорту та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в зв’язку з недостатністю бюджетних коштів, а саме: в бюджеті міста Києва на 2014 рік передбачено підприємствам транспорту 520,7 млн. грн., в той час як в умовах діючих тарифів для забезпечення беззбиткової роботи підприємств транспорту необхідно передбачити в бюджеті 1 042,0 млн. грн., замість спрямування їх на інші цілі, наприклад, модернізації та придбання рухомого складу, виконання соціальних програм тощо.

2) Виділення бюджетних асигнувань на компенсацію збитків від надання послуг з перевезення пасажирів.

Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки в бюджеті міста Києва в 2013 році на послуги з перевезення пасажирів метрополітеном, автобусом, трамваєм, тролейбусом, фунікулером та міською електричкою виділено 572,1 млн. грн., за 9 місяців 2014 року – 435,4 млн.грн., а на 2014 рік КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс» передбачено 520,7 млн. грн. Враховуючи політичну та економічну ситуацію в країні та місті подальше навантаження на міський бюджет є неможливим.

3) Підвищення тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом: з 1,50 грн. до 3,00 грн. за 1 поїздку наземними видами транспорту (автобус, трамвай, тролейбус, фунікулер), з 1,70 грн. до 4,00 грн. за 1 поїздку на проїзд у міській електричці, з 2,00 грн. до 4,00 грн. за 1 поїздку на проїзд у метрополітені та додаткова диференціація тарифів на проїзд у метрополітені у разі одноразового придбання кількох поїздок, збільшення вартості проїзних квитків, в яких застосовується прогресивна гнучка система знижок, та розширення їх видів.

Такі заходи є оптимальними для всіх соціальних груп та заінтересованих сторін - держави, суб’єктів господарювання та споживачів послуг, оскільки дозволяють забезпечити соціальний захист населення, яке постійно користується транспортом, за рахунок можливості зменшення плати за проїзд у метрополітені у разі одноразового придбання декількох поїздок; придбання проїзних квитків, види яких значно розширені та в яких застосуються суттєві знижки; залишають право безоплатного проїзду для пільгових категорій громадян, створюють передумови для покращення фінансово-економічних результатів діяльності підприємств транспорту – КП «Київський метрополітен» та КП «Киїпастранс» та зменшують навантаження на міський бюджет, оскільки згідно вимог чинного законодавства органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які встановили державні регульовані ціни та тарифи на товари та послуги в розмірі, нижчому від економічно обґрунтованого розміру, зобов’язані відшкодувати суб’єктам господарювання різницю між такими розмірами за рахунок коштів відповідних бюджетів.

4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

Проектом розпорядження запроваджується регулювання тарифів на послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом – метрополітен, автобус, трамвай, тролейбус, фунікулер, міська електричка, який працює у звичайному режимі руху, шляхом встановлення тарифів на ці послуги, які розраховані відповідно до порядків формування, затверджених наказами Міністерства транспорту та зв’язку України від 05 березня 2007 року № 191 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену)», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 березня 2007 року за № 276/13543, від 17 листопада 2009 року № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2009 року за № 1146/17162, та наказом Міністерства інфраструктури України від 25 листопада 2013 року № 940 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 23 жовтня 2013 року за № 2035/24567.

Ступінь ефективності даного регуляторного акта буде оцінюватися за результатами відстеження його результативності.

5.Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Встановлення тарифів даним регуляторним актом дозволить наблизити тарифи на послуги за перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня, створить передумови для покращення фінансово-економічного стану КП "Київський метрополітен" та КП "Київпастранс", підвищення якості надання транспортних послуг, та технічного розвитку підприємств транспорту, модернізації та оновлення основних засобів, в т.ч. ескалаторів та рухомого складу.

Виконання вимог даного регуляторного акта потребує передбачення в бюджеті міста Києва компенсаційних виплат за пільгове перевезення пасажирів в сумі 1 909,4 млн. грн, в т.ч. для КП «Київський метрополітен» - 561,4 млн. грн та КП «Київпастранс» - 1 348,0 млн. грн.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта.

Регуляторний акт стосується:

  • держави;
  • суб’єктів господарювання (комунальні транспортні підприємства);
  • споживачів послуг (населення)

Перелік
витрат та вигоди від впровадження запропонованого регуляторного акту
 

Витрати

Вигода

Стосовно держави

Зазнає додаткові витрати: в бюджетах всіх рівнів необхідно передбачити асигнування на компенсаційні виплати за пільгове перевезення пасажирів в сумі 1 909,4 млн. грн, в т.ч. для КП «Київський метрополітен» - 561,4 млн. грн та КП «Київпастранс» - 1 348,0 млн. грн.

 

1.Забезпечення реалізації державної цінової політики.

2. Зменшення навантаження на міський бюджет та спрямування частини вивільнених бюджетних коштів, які виділялись на покриття експлуатаційних витрат підприємствам транспорту на ініші цілі.

3. Створення передумов для покращення фінансово-економічних результатів діяльності комунальних підприємств транспорту.

4.Створення передумов для збільшення комунальними транспортними підприємствами відрахувань до бюджетів всіх рівнів.

Стосовно суб’єктів господарювання, які надають послуги з перевезення пасажирів міським транспортом, який працює в звичайному режимі руху

Додаткових витрат не зазнають

1.Забезпечення беззбитковості роботи комунальних транспортних підприємств.

2.Створення економічних підстав для надання якісних транспортних послуг, своєчасної модернізації та оновлення основних засобів, в т.ч. рухомого складу, ескалаторів тощо

Стосовно споживачів послуг з перевезення пасажирів

Збільшення витрат на оплату послуг з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, що працює в звичайному режимі руху

Отримання послуг за тарифами, які наближені до економічно обґрунтованого рівня, можливість зменшити плату за проїзд при придбанні проїзних квитків, види яких значно розширені та в яких застосуються суттєві знижки, та на проїзд у метрополітені у разі одноразового придбання декількох поїздок

 

7. Обґрунтування запропонованого строку дії акта (у разі обмеження цього строку)

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності у країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

8. Визначення показників результативності акта.

Показниками результативності акта стане:

  • обсяг перевезених пасажирів;
  • доходи від перевезень платних пасажирів;
  • компенсаційні виплати з бюджетів всіх рівнів;
  • витрати на надання послуг з перевезення пасажирів;
  • собівартість перевезення пасажирів;
  • дохід від перевезення 1 платного пасажира.

9. Інформація про спосіб надання зауважень та пропозицій

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на підставі порівняння статистичних даних за показниками, визначеними у пункті 8 цього аналізу.

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом: буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності комунальних транспортних підприємств, за розрахунками яких встановлюються тарифи.

Перейти до спискуВерсiя для друку

Антикорупційний телефон КМДА:
(096) 588-11-88


Програма святкування Дня Києва

Підписка на новини від КМДА