Головна  →  Новини  →  23 травня 2012, 09:49

У столиці впроваджуватимуть інтелектуальну систему управління транспортом

Одним із найбільш пріоритетних напрямків роботи міської влади на найближчі роки є впровадження так званої інтелектуальної системи транспортного управління – автоматизованої системи диспетчерського управління транспортом, виокремлення смуг для руху громадського транспорту та подальше оновлення рухомого парку. Ці та інші перспективи розвитку транспортної інфраструктури міста розглядали сьогодні під час круглого столу «Сучасні системи громадського транспорту» фахівці столичних управлінь та підприємств.

За словами першого заступника начальника Головного управління транспорту та зв’язку міста Києва Івана Шпильового, автоматизована система диспетчерського управління дозволить на 15-20% збільшити пропускну спроможність автошляхів міста. Ця система є невід’ємною складовою іншої важливої схеми – автоматизованої системи керування дорожнім транспортом, яка зараз впроваджується у столиці.

Крім того, за словами заступника головного інженера КП «Київпастранс» Миколи Гузенка, зараз підприємством відпрацьовується сучасна система сплати за проїзд. У майбутньому, зокрема, передбачається застосувати універсальну електронну картку для проїзду у всіх видах громадського транспорту, або ж спеціально запрограмований «смарт-жетон». 

До обговорення запросили також іноземних фахівців, які поділилися власним досвідом реформування транспортної галузі у своїх містах та презентували власні пропозиції щодо модернізації транспортної системи Києва. Так, пропозиції щодо впровадження швидкісних автобусних перевезень у столиці озвучив експерт Міжнародного консалтингового агентства GIZ Армін Вагнер (Німеччина), а про транспортне моделювання як інструмент прогнозування транспортних потоків поінформував присутніх представник російської компанії «А+С Консалт» Сергій Блакитний.

 

Довідково.

Щодня муніципальним транспортом Києва користується 4,5 млн. пасажирів.

Найбільшу частку з них – 1,7-1,8 млн. пасажирів – перевозить київський метрополітен.

1,7 млн. пасажирів користуються наземними видами транспорту – автобусами, тролейбусами, трамваями, міською електричкою.

Найменша частка перевезень припадає на транспорт таксомоторного режиму руху – 1,1 млн. пасажирів.

Перейти до спискуВерсiя для друку