Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За сприяння Житлово-комунальної інспекції в місті Києві зроблено перерахунок мешканцям більш ніж на 100 тисяч гривень

08 лютого 2016 року, 17:11

Зусиллями представників Житлово-комунальної інспекції в м. Києві здійснено перерахунок мешканцям столиці більш ніж на 100 тис. грн. Зокрема, у Солом’янському, Оболонському та Деснянському районах виявлено адреси, де тривалий час не працювали ліфти: поломки усунуті, а мешканцям було зменшено суму оплати за ненадані послуги.

За звітом інспекторів, завдяки перевірці усунуто масові порушення прав споживачів, а також притягнуто до дисциплінарної відповідальності посадових осіб. Зокрема, після втручання інспекції відновлено гаряче водопостачання на вул. Академіка Навашина, 4. До того неодноразові звернення та скарги мешканців лишались безрезультатними. Фахівці виявили, що проблема виникла через непрацюючу автоматику насосного обладнання та засміченість теплообмінника в тепловому пункті, який обслуговується ПАТ «Київенерго».

У результаті службових перевірок інспекторів Житлово-комунальної інспекції в місті Києві застосовано дисциплінарні стягнення до відповідальних осіб за несумлінне виконання своїх обов’язків. Так, за несвоєчасне прибирання снігу з прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів отримали догани три начальники ЖЕДів Дніпровського і Святошинського районів та три працівники інженерно-технічного персоналу.

Крім того, ініційовано службові розслідування у Шевченківському, Солом’янському, Голосіївському та Печерському районах щодо порушень прав споживачів. За результатами перевірки звільнено начальника ЖЕД «Липкижитлосервіс» та його заступника, попередження отримали п’ять посадових осіб.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]