Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Столична влада просить киян із розумінням поставитися до ситуації, що сталася із сплатою комунальних рахунків у «Ощадбанку»

21 січня 2017 року, 15:33

Столична влада перепрошує киян за незручності та просить із розумінням поставитися до ситуації, що склалася із сплатою комунальних рахунків у січні у відділеннях «Ощадбанку».

Як зауважив, із посиланням на оголошення банку, перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, причиною значного перевантаження відділень «Ощадбанку» стало завершення строку дії договору комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» із Київською міською дирекцією УДППЗ «Укрпошта». Нагадаємо, що серед нових умов, які висунула «Укрпошта», стало збільшення у три рази комісії за обслуговування платежів – із 0,5% до 1,5%, що значно перевищує фінансові можливості киян і КП «ГІОЦ». Усе це спричинило значне збільшення платників у відділеннях «Ощадбанку».

Міська влада та керівництво фінустанови висловлює щиру вдячність працівникам відділень «Ощадбанку» за практично цілодобову роботу та просить клієнтів із повагою та розумінням поставитись до навантаження, яке витримують працівники банку.

«Ми знаємо, що у певних районах ситуація близька до дуже напруженої, – каже перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс. – Однак просимо киян проявити розуміння та людяність, адже графік, у якому працюють у відділеннях «Ощадбанку», вкрай важкий».

Геннадій Пліс сподівається, що ситуацію вдасться врегулювати найближчим часом.

«Керівництво міста зацікавлене в тому, щоб мешканці столиці жили комфортно. Ми готові у рамках повноважень допомагати у вирішенні складних моментів і віримо, що разом ми зможемо подолати всі негаразди», – переконаний перший заступник голови КМДА.

Він нагадав, що наразі оплата житлово-комунальних послуг у столиці можлива:

  • у будь-якому банківському відділенні, зокрема, у відділеннях державних фінансових установ «Ощадбанк» і «Приватбанк»;
  • платіжними картками в 40 точках прийому Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС);
  • онлайн-сервісами на офіційному сайті КП «ГІОЦ» – gioc.kiev.ua та в електронних кабінетах на офіційних сайтах виконавців послуг.

Нагадаємо, що власники «Картки Киянина» та «Моя картка» «Ощадбанку» можуть сплатити за комуналку без комісії на сайті КП ГІОЦ – gioc.kiev.ua  .

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]