Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Кияни можуть отримувати на електронну пошту сигнали про початок і строки проведення протиаварійних або планових робіт у будинку

24 січня 2017 року, 18:06

На сайті спеціалізованої диспетчерської служби з питань ЖКГ – 15-57 розширено перелік сервісів. Кияни можуть бачити в онлайн-режимі протиаварійні роботи, що ведуться не лише в їх будинку, а за кількома іншими адресами.

Щоб скористатися сервісом, необхідно перейти за цим посиланням – https://1557.kiev.ua/login/.

Нагадаємо, сайт диспетчерської 1557 розроблено для швидкого та зручного перегляду інформації щодо наявних планових або аварійних відключень комунальних послуг. Йдеться про холодне та гаряче водопостачання, електропостачання, центральне опалення. Також є можливість оформити заявку з будь-яких інших питань ЖКГ, таких як прибирання сходових клітин, відсутність освітлення в місцях загального користування, непрацюючих ліфтів та інше. Онлайн-сервіс діє як допоміжний засіб комунікації із містянами і є особливо актуальним у пікові періоди навантаження на телефонні гарячі лінії.

За бажанням, під час реєстрації кияни можуть залишити свою електронну адресу, на яку отримуватимуть повідомлення про планові або аварійні відключення послуг.

Нагадуємо, що додатково можна звернутися за телефоном 1557 (зі стаціонарного) та (044) 500-15-57 (із мобільного).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]