Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Сервіс «Інформування киян» набуває все більшої популярності – Володимир Бондаренко

26 січня 2017 року, 15:12

Сервіс «Інформування киян», запущений минулого року в рамках ініціативи Kyiv Smart City, та спрямований на оперативне інформування киян і гостей столиці про нештатні ситуації, набуває все більшої популярності. Про це повідомив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко за результатами наради у Контактному центрі міста Києва 1551.

«Щомісяця ми спостерігаємо збільшення кількості абонентів сервісу, оскільки ритм життя мегаполісу вимагає економити час. Задля цього необхідно оперативно отримувати інформацію про будь-які події, які допомагають такій економії», – зазначив Володимир Бондаренко.

«Інформування киян» – це перш за все простота та зручність доступу до найактуальнішої і оперативної інформації. Відтак, інформацію про надзвичайні ситуації, зміни руху метро, перекриття доріг, терміновий пошук донорів крові, планове відключення електроенергії або води, зміни руху міського транспорту можна отримати електронною поштою та за допомогою смс-розсилки.

За період функціонування сервісу «Інформування киян», із 18 лютого 2016 року, на отримання e-mail розсилок підписано 12 096 користувачів, а на отримання смс-оповіщень – 14 306.

Найбільшим попитом серед мешканців столиці користується інформація про відключення води, планове відключення електроенергії, зміни руху міського транспорту, надзвичайні ситуації, перекриття доріг і зміни руху метро.

«Найбільше смс-повідомлень за 2016 рік відправлено киянам із інформацією про перекриття доріг – 863 296, зміни руху метро – 199 800 і надзвичайні ситуації – 6 924. Щодо e-mail розсилки, то найбільше інформації мешканці столиці отримали про зміну руху міського транспорту – 1 272 листа, термінового пошуку донорів крові – 134 листа, перекриття доріг – 129 листів», – повідомив керівник апарату КМДА.

Наразі місто розглядає можливість широкомасштабної інформаційної кампанії із метою популяризації сервісів, які приносять киянам реальну користь.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]