Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Олексій Резніков: «Нові правила розміщення зовнішньої реклами передбачають однакові умови для всіх гравців ринку»

23 лютого 2017 року, 15:14

Нові правила розміщення зовнішньої реклами передбачають однакові умови для всіх гравців ринку. Про це заступник голови КМДА сказав під час виступу на засіданні постійної комісії Київради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики.

Варто зауважити, що комісія одноголосно підтримала проект рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві», тим самим рекомендуючі Київраді прийняти нові правила розміщення зовнішньої реклами в столиці.

Мета правил – наведення порядку в Києві та зменшення надмірної кількості зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та  порушує правила благоустрою.

Голова комісії, депутат від фракції «Єдність» Олександр Бродський зазначив, що проект рішення відповідає усім нормам державної регуляторної політики.

Заступник голови комісії, автор проекту рішення «Про затвердження Порядку розміщення інформаційних вивісок у місті Києві», депутат від фракції «Об’єднання «Самопоміч» Сергій Башлаков наголосив, що дане рішення конче необхідне місту, але варто звернути увагу на перехідні положення і обирати еволюційний підхід при перехідних положеннях.

Олексій Резніков зауважив, що саме ліберальний підхід і пропонується розробниками, але є депутати, які впевнені, що діяти треба більш радикально.

«У перехідних положеннях ми передбачаємо, що всі, хто мають діючі дозволи, зможуть достояти до завершення строку його дії. Так, упродовж 2017-2020 років кількість конструкцій буде поступово зменшуватись. Але на ті місця, де є обмеження, звісно ж, не можна видавати нові дозволи – це принципова позиція», –зауважив Олексій Резніков.

За його словами, отримано дуже багато рекомендацій і пропозицій.

«Ми тричі спілкувались з Антимонопольним комітетом і отримали позитивний висновок. Дуже багато пропозицій надійшло від громадськості, профільних структурних підрозділів КМДА, підключився депутатський корпус, саме завдяки пропозиціям якого внесені відповідні зміни в назві акту – це тепер правила, а не концепція. Усі пропозиції будуть акумульовані й направлені на узагальнення профільній комісії. Є ті, з якими ми абсолютно погоджуємось, а є і неприйнятні. Наприклад, якщо заборонено ставити рекламну конструкцію на перехрестях, то це стосується всіх без винятку. Ми будемо відстоювати рівні умови, щоб правила конкуренції не були порушені», – резюмував Олексій Резніков.

Нагадаємо, 7 лютого на засіданні постійної комісії Київради з питань містобудування, архітектури та землекористування тринадцятьма голосами депутати підтримали нові правила розміщення зовнішньої реклами. Згідно до них, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами (сітілайтами) 40 метрів і так далі, до 150 метрів між великими форматами (білбордами).

Також більш виваженим буде підхід до визначення тієї чи іншою форматної зони із розміщення рекламних засобів: нульових зон, де реклама заборонена взагалі, стане набагато більше, до того ж до них будуть віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо.

Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Олексій Резніков також виступає за розподіл місць для розміщення рекламних конструкцій на конкурсних засадах. Завдяки введенню конкурсних умов корупційна складова та можливе «докладання руки» окремого посадовця, будь-який персоніфікований вплив на вибір компанії, якій надається місце для розміщення конструкції, зійде на «нуль».

Усі ці та інші нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.

 

Довідково.

На сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції за посиланням: http://db.kievreklama.kiev.ua/db/rz.dll.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]