Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У столиці презентували чат-бот для сплати комунальних послуг через соціальну мережу (+відео інструкція)

28 лютого 2017 року, 16:47

28 лютого 2017 року в Київській міській державній адміністрації презентували чат-бот КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» зі сплати комунальних послуг через соціальну мережу Facebook. За словами першого заступника голови КМДА Геннадія Пліса, КП «ГІОЦ» першим серед комунальних підприємств запровадило такий сервіс, покликаний стати додатковим каналом комунікації з клієнтом.

Чат-бот – віртуальний співрозмовник, програма, яка створена для імітації спілкування з користувачем для спрощення сплати комунальних послуг із застосуванням соціальних мереж. Бот реагує на ключові слова та дозволяє приєднати до одного профілю у Facebook один чи декілька об’єктів, а також частково чи повністю сплатити рахунки за комунальні послуги. Аккаунт прив’язаний до ID-коду або QR-коду, зазначених у паперовій квитанції, який вводиться одноразово, при первинній авторизації. Картку для сплати потрібно вводити щоразу, адже це питання безпеки, повідомляють у КП «ГІОЦ».

«Впровадження сучасних онлайн-сервісів робить сплату комунальних послуг для киян зручніше та дозволяє в декілька кліків, не виходячи з помешкання сплачувати за комунальні послуги, заощаджуючи час на чергах, без додаткових витрат, – зауважив перший заступник директора КП «ГІОЦ» Андрій Щербина. – Враховуючи позитивний відгук і підтримку містян, ми й надалі плануємо розширювати сервіс для поліпшення якості обслуговування споживачів».

Перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс вважає таку послугу більш ніж актуальною.

«Ми проводимо в соцмережах багато часу, користуємося ними і в роботі, і на дозвіллі. Якщо ми можемо скористатися такою опцією, щоб здійснити платежі, не відриваючись від роботи чи відпочинку, швидко та оперативно, то чому б ні. Я впевнений, що користувачам сподобається, а згодом такий бот поповниться новими опціями», – підкреслив він.

Щоб скористатися послугою, необхідно авторизуватися через мережу Facebook, за допомогою програми Messenger створити нове повідомлення, ввівши в графі адресата слово «ГІОЦ», або відправити повідомлення на сторінці https://www.facebook.com/gioc.kmda/.

Для авторизації необхідно сфотографувати QR-код, який розміщено на квитанції, або ввести платіжний ID-код. Після авторизації необхідно ввести запитання, наприклад, комунальні послуги, опалення тощо.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]