Головна  →  Новини  →  30 червня 2017, 09:14

Київ має бути протекціоністом місцевого виробника

Києву необхідно дотримуватися протекціоністської політики для розвитку власних підприємств. Для столиці це буде вигідніше, ніж закупати імпортні товари. За допомогою вітчизняних підприємств створюються нові робочі місця (у Києві 391 тисяча безробітних), наповнюється внутрішній ринок і бюджет міста. На цьому наголошує перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.

«Для порівняння, при закупці в українського виробника з кожної гривні до бюджету повертається 52 копійки, а китайського – лише 20. Система «Prozorro» орієнтована на найдешевші пропозиції, але вони не завжди найбільш якісні», – зазначив Геннадій Пліс.

Він переконаний: сьогодні влада має докласти зусиль для того, щоб дати можливість столичним підприємствам не лише реалізовуватися на внутрішньому ринку, але й активно просувати свою продукцію на зовнішніх. Для цього, зокрема, у столиці щороку проходять конкурси та виставки «Зроблено в Києві» та «Кращий експортер року».

«Виставка «Зроблено в Києві» має привернути увагу інвесторів та налагодити експорт показавши, що марка «Зроблено в Києві» є гарантією якості. Нагороду «Кращий експортер» отримують кращі столичні виробники, які ведуть активний експорт.

Перейти до спискуВерсiя для друку