Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Упродовж червня в столиці демонтовано 657 незаконних рекламних засобів

05 липня 2017 року, 15:27

Упродовж червня в Києві демонтовано 657 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 280 одиниць демонтовано власниками.

Так, упродовж червня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 91;
  • тумба, що стоїть окремо – 143;
  • щит, що стоїть окремо – 43;
  • банер – 61;
  • вивіска – 97;
  • кронштейн – 51;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 63;
  • конструкції на даху – 3;
  • холдер – 62;
  • електронне табло – 5;
  • прапор, прапорець – 1;
  • транспорт – 4;
  • лайтпостер на фасаді – 32;
  • щит на фасаді – 1.

 

«Вже наразі ми маємо можливість спостерігати початок виконання нових правил розміщення рекламних засобів. Соціально відповідальний бізнес уже почав впорядкування своїх РЗ. Тим, хто не хоче самостійно прибирати конструкції з порушеннями, допомагає наше КП «Київреклама». Так чи інакше, але порядок у розміщенні рекламних конструкцій буде наведено. Наступний крок – прийняття схем розміщення наземних рекламних засобів на всій території міста. Вони будуть розроблені до кінця року. Відповідна робоча група із напрацювання схем уже в процесі формування», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Станом на кінець червня у Києві налічується 49732 рекламні засоби різних типів, із яких без порушень – 12929. Із усіх 49732-х наявних засобів: 27053 – вивіски та кронштейни, 5731– щити, що стоять окремо, 2054 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.

Нагадаємо, що упродовж травня в Києві демонтовано 458 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 245 одиниць демонтовано власниками.

Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням: http://www.kievreklama.kiev.ua/2016rik/.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]