Головна  →  Звітність  →  17 липня 2017

Результати позапланового аудиту відповідності в Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо оцінки дотримання актів законодавства, процедур тощо, під час укладання договорів з приватним підприємством «АТЛАНТ» на послуги з охорони службових приміщень та стану розрахункової дисципліни по ним

В ході аудиту оцінено діяльність Департаменту щодо дотримання актів законодавства, процедур тощо, під час проведення конкурсних торгів та укладання господарських договорів з ПП «Атлант», їх виконання та взаєморозрахунків.

За результатами проведеного аудиту засвідчено наявність недоліків організаційного характеру та внутрішнього контролю на етапах проведення конкурсних торгів, та укладання договорів, що свідчить про необхідність посилення контролю та управлінського реагування з боку керівництва установи.

Як наслідок, в періоді, що підлягав аудиту, встановлено фінансових порушень на загальну суму 1 090,25 тис. грн, в т. ч. ті, що призвели до втрат на суму 0,52 тис. грн, а саме:

По-перше, проведеним в ході аудиту аналізом складової вартості послуг з цілодобової охорони приміщень по договору від 26.02.2014 №19 встановлено завищення щомісячної вартості таких послуг, що призвело до зайво витрачених коштів та втрат бюджету м. Києва на суму 0,52 тис. гривень.

По-друге, в ході аудиту щодо дотримання актів законодавства під час проведення конкурсних торгів на закупівлю послуг у сфері громадського порядку та громадської безпеки у період 2013-2014 років виявлено порушення, які негативно вплинули на загальний стан проведення закупівель, а саме:

-в порушенняп. 5 ст. 40 Закону України «Про державні закупівлі», в укладених договорах, основні умови відрізняються від вимог документації конкурсних торгів та умов визначених пропозицією учасника-переможця;

- в порушенняабз. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про державні закупівлі»,Департаментом не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договорів протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.

Рекомендації

Аналіз отриманої інформації свідчить про необхідність Департаменту провести ряд заходів по усуненню та недопущенню в майбутньому виявлених порушень та недоліків, а саме:

- посилити контроль за правильністю визначення вартості послуг, які надаються сторонніми організаціями, під час укладання договорів, шляхом покладання даних обов’язків на визначену наказом особу;

- вжити заходів щодо повернення до бюджету м. Києва зайво сплачених коштів;

- провести аналіз допущених порушень, встановлених під час аудиту, та притягнути до відповідальності винних осіб.

Перейти до спискуВерсiя для друку