Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Олексій Резніков: «Нові правила розміщення зовнішньої реклами підтримані усіма профільними комісіями»

05 квітня 2017 року, 14:05

Сьогодні відбулось засідання постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами, на якому були розглянуті та узагальнені пропозиції і рекомендації усіх профільних комісій, що розглядали проект рішення «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві».

Нові правила розміщення зовнішньої реклами у столиці були підтримані комісіями та рекомендовані до прийняття Київрадою.

«Вже незабаром, після завершення останніх юридичних процедур, відповідний проект рішення буде винесений на розгляд депутатам. Питання захаращеності міста рекламними конструкціями стоїть гостро роками. Нарешті воно буде врегульоване. Сподіваюсь, депутатський корпус у залі доведе своє ставлення до цього візуального шуму, який не тільки «ріже» око всім киянам, а й часто негативно впливає на безпеку автомобілістів і пішоходів. Судячи із заяв у ЗМІ та соціальних мережах, позиція міських обранців єдина – наше місто має бути гарним, безпечним, і я повністю розділяю їхнє бачення», – зауважив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Згідно з новими правилами розміщення зовнішньої реклами забороняється розміщувати рекламні носії: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць і пішохідних переходів; ближче ніж 50 м до перехресть, шляхопроводів, мостів на автомобільних дорогах загального користування; на зупинці маршрутних транспортних засобів ближче ніж 30 м у межах видимості в обидва боки тротуару від установленого дорожнього знаку, що позначає зупинку (окрім кіосків для продажу проїзних квитків); ближче ніж 50 м від залізничних переїздів.

Також у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами.

Більш виваженим буде підхід до визначення тієї чи іншої форматної зони з розміщення рекламних засобів: нульових зон, де реклама заборонена взагалі, стане набагато більше, до того ж до них віднесені будуть не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо.

Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Олексій Резніков також виступає за розподіл місць для розміщення рекламних конструкцій на конкурсних засадах.

Усі ці та інші нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» всі охочі можуть отримувати за посиланням: http://www.kievreklama.kiev.ua/2016rik/.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції (http://db.kievreklama.kiev.ua/db/rz.dll) і долучитися до проекту «Я інспектор» (http://www.kievreklama.kiev.ua/inspector/).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]