У рамках проекту «Чесна парковка» надходження від оплати за паркування на вул. Л. Толстого збільшилися в 6 разів
За тиждень моніторингу, з 17 до 21 липня, паркувального майданчика на вул. Льва Толстого (від вул. Володимирської до вул. Антоновича) надходження від оплати за паркування зросли майже в 6 разів, порівняно із аналогічним періодом минулого року.
Якщо «старий» паркувальник минулого літа в день збирав у середньому 119 грн із 11 паркувальних місць, то в результаті роботи «нового» паркувальника в рамках проекту «Чесна парковка» надходження з тих самих 11 місць складають 663 грн.
На думку експертів проекту, причиною такого зростання надходжень стала мінімізація корупційних ризиків при оплаті за паркування. Водії на пакувальному майданчику, на якому проводиться моніторинг, сплачують через паркомати чи РРО (реєстратор розрахункових операцій), а паркувальник мінімізує обіг необлікованої готівки, за чим спостерігає громадський монітор. Також позитивно на надходження впливає довіра водіїв до проекту, про що неодноразово розповідали громадські монітори.
Детальніше про проект «Чесна парковка» можна дізнатися в соціальних мережах – за хештегом #Чесна_парковка.
Ініціатива реалізується в рамках проекту IWPR Ukraine Ukraine за підтримки МЗС Нідерландів.
Дата моніторингу | Надходження за день (грн). Результати «Чесної парковки» | Всього за тиждень (грн). Результати «Чесної парковки» | Надходження за день (грн). Результати роботи «старого» паркувальника в 2016 році (дані системи «Майно»)* | Всього за тиждень (грн). Результати у 2016 році (дані системи «Майно») |
17.07 | 830 | 3316 (663 в день) | 120 | 596 (119 в день) |
18.07 | 620 | 132 | ||
19.07 | 470 | 80 | ||
20.07 | 390 | 59 | ||
21.07 | 1006 | 205 |
Табл. 1 Порівняння надходжень на паркувальному майданчику на вул. Льва Толстого (від вул. Володимирської до вул. Антоновича) в рамках проекту «Чесна парковка» у 2017 р. та за умов роботи «старого» паркувальника у 2016 р.
* дані взяті із системи «Майно» https://gis.kyivcity.gov.ua; 17.07.16 – вихідний день, тому для порівняльного аналізу взято період 18–22.07.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]