Головна  →  Новини  →  2 серпня 2017, 16:04

Упродовж липня в Києві демонтовано 1031 незаконних рекламних засобів

Упродовж липня у столиці було демонтовано 1031 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», з зазначеної кількості незаконних рекламних засобів більшість – 594 одиниці, демонтовано власниками.

Так, упродовж липня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 78;
  • тумба, що стоїть окремо – 99;
  • щит, що стоїть окремо – 89;
  • банер – 175;
  • вивіска – 247;
  • кронштейн – 141;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 25;
  • конструкції на даху – 18;
  • холдер – 133;
  • електронне табло – 13;
  • транспорт – 1;
  • лайтпостер на фасаді – 2;
  • щит на фасаді – 6;
  • телевізійний екран, що стоїть окремо – 1;
  • телевізійний екран на фасаді – 1;
  • транспарант-перетяжка над вулицею 2.

«Радий констатувати, що кількість демонтованих незаконних РЗ щомісяця збільшується. Роботи, звісно, ще багато і вона триває. Завдяки прийнятим Київрадою новим правилам розміщення зовнішньої реклами місто потроху, але впевнено стає гарнішим. Проте, це не тільки прибирання з обличчя міста хаотичної «нарізки», але й розробка й прийняття схем вулиць. Вже до кінця року вони будуть винесені на розгляд Київраді», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.

В свою чергу, в.о. директора КП «Київреклама» Олександр Смирнов також повідомив, що останнім часом все частіше до різних служб міста, в тому числі й до «Київреклами», надходять скарги від мешканців на так звані «брендмобілі» – це рекламні щити, що монтовані на причіпах або автівка, які колесять містом, або, що ще гірше, – коли власники лишають їх на тротуарах, газонах, узбіччях.

«Наразі КП зафіксовано понад 60 таких «автівок-щитів», але кожен день власники можуть переганяти їх на інші місця. На жаль, «Київреклама» не має права демонтувати такі РЗ, оскільки вони рахуються транспортним засобом. По кожному з таких випадків, виявленому нашими спеціалістами з моніторингу чи завдяки зверненням громадян, ми звертаємось до управління патрульної поліції з проханням вжити заходів щодо усунення порушень вимог безпеки та ПДР шляхом буксування транспортного засобу з пішохідної частини. Я дуже сподіваюсь і розраховую на підтримку патрульної поліції у цій справі. Бо тільки спільними зусиллями і завдяки ним ми зможемо навести лад в цьому напрямі», – сказав Олександр Смирнов.

Станом на кінець липня у Києві налічується 50971 рекламних засобів різних типів, із яких без порушень – 12433. Із усіх 50971 наявних засобів: 27957 – вивіски та кронштейни, 5647– щити, що стоять окремо, 2032 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.

Нагадаємо, що впродовж червня в Києві демонтовано 657 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», з зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 280 одиниць демонтовано власниками.

Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням.

Також на сайті КП «Київреклама» можна більш детально ознайомитися із форматними зонами, нанесеними на мапу Києва, та перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Перейти до спискуВерсiя для друку