Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За консультацією та для вирішення питань водопостачання та водовідведення можна звернутись до центрів комунального сервісу

19 серпня 2017 року, 10:56

Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень  можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників. Про це повідомили в ПАТ «АК «Київводоканал».

У випадку невідповідності необхідно звернутись до будь-якого з 9 районних центрів КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС), які приймають споживачів, незалежно від місця проживання 6 днів на тиждень, включаючи суботу.

Також у всіх районах міста діють близько 60 додаткових точок обслуговування. Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням можна  також у центрах обслуговування «Київводоканалу». Адреси та графік роботи на сайті, кнопка «Для дому».

Для корегування даних необхідно мати платіжки за період, відколи, на вашу думку, відбувся збій нарахувань, підтвердження про оплату послуг холодного водопостачання та водовідведення, актуальні показання лічильника.

Звертаємо увагу, що відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку.

Отже, для нарахувань, які б відповідали вашим фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно – після 10-го числа і до кінця поточного місяця – повідомляти дані лічильників холодного і гарячого водопостачання одним із наступних способів (на вибір):

- записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті в банківських установах. Обов’язково зверніть увагу оператора на необхідність коректного внесення показань у систему;

- через сайт «Київводоканалу»  (розділ Лічильники – Надати показники);

- за допомогою мобільного додатку «Viber», додавши у контакти номер (044)-202-02-02 і вказавши у повідомлені номер о/р, адресу, попередні/поточні показання;

- за телефоном контакт-центру «Київводоканалу» (044) 202-0202 у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або звернутись до ЦКС – (044)-247-40-40;

-  через центри обслуговування «Київводоканалу» та ЦКС.

У разі відсутності актуальних даних, нарахування проводитимуть за показаннями загальнобудинкового приладу обліку або за розрахунковими даними.
У випадку неточності з нарахуваннями у платіжці, просимо розрахуватись за послугу згідно з фактичним споживанням – вказавши у графі до сплати суму, яка відповідає реальним обсягам, помноженим на чинний тариф.

Оплата приймається до 31 серпня включно. Це зручно робити онлайн на сайті «Київводоканалу» (сервіс «Сплатити онлайн»), ЦКС або КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]