Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За два роки до Центрів комунального сервісу звернулося майже 2,8 млн киян

31 серпня 2017 року, 16:28

Із жовтня 2015 року до липня 2017 року до Центрів комунального сервісу (ЦКС) звернулось 2,78 млн мешканців Києва, які отримали консультації з різних питань, що стосуються надання житлово-комунальних послуг, а також для отримання довідок.

За інформацією комунального концерну «Центр комунального сервісу», найбільше кияни зверталися з необхідністю видачі довідок – 558,5 тис. візитів. Із питань нарахування за послуги холодного водопостачання та водовідведення – 246,7 тис. візитів; із питань нарахування пільг та субсидій – 145,7 тис. візитів, із питань актуалізації даних про споживачів – 289,4 тис. візитів, щодо нарахування за послуги гарячого водопостачання – 80,5 тис. візитів, нарахування за послуги газопостачання – 24,2 тис. візитів.

Нагадаємо, що відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 25 жовтня 2016 року № 1040, впроваджується єдиний принцип організації та функціонування сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг.

У центрах комунального сервісу кияни можуть:

  • сплатити за комуналку, в тому числі без комісії, Карткою киянина;
  • отримати консультацію з питань ЖКГ щодо нарахувань та заборгованості за комуналку та інших питань;
  • отримати консультацію щодо пільгових програм міста, таких, наприклад, як безкоштовне встановлення лічильника малозабезпеченим верства населення або програми «70/30%»;
  • отримати юридичну консультацію;
  • оформити та переоформити Картку киянина, звернувшись до бухгалтера в години прийому та надати необхідні документи;
  • замовити позатарифні платні послуги: клінінг, сантехнічні послуги, послуги з електрики, ремонтно-підготовчі роботи.

Більш детальну інформацію про роботу Центрів комунального сервісу та найближче до вас відділення можна знайти на сайті концерну.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]