Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Із початку року до міського бюджету надійшло майже 164 млн грн за сплату адміністративних послуг

13 вересня 2017 року, 10:52

Із початку 2017 року до столичного бюджету надійшло майже 164 млн грн за сплату адміністративних послуг, що значно перевищує доходи за цією статтею у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Сьогодні через центри надання адміністративних послуг мешканці Києва можуть отримати: 99 адміністративних послуг – через міський центр і 151 послугу – через районні центри. Серед найбільш популярних послуг – оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон; державна реєстрація речових прав на нерухоме майно; надання послуг у сфері земельних відносин; державна реєстрація юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців і реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб.

Усі центри працюють за зручним для столичних мешканців графіком із понеділка до четверга з 9:00 до 20:00; у п’ятницю з 9:00 до 16:45, у суботу – з 9:00 до 16:00. Адміністратори центрів працюють без перерви на обід.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]