Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Проїзд у швидкісному трамваї на Троєщині тепер можна оплатити безконтактно з Mastercard

26 жовтня 2017 року, 9:58

Технологія безконтактної оплати відтепер працює на обидвох лініях швидкісного трамваю в Києві: вслід за Борщагівською рішення запустили на Троєщинській лінії.

Компанія Mastercard, КП «Київпастранс» та «Ощадбанк» оголосили про запуск технології безконтактної оплати банківськими картками Mastercard на другій лінії швидкісного трамваю в Києві — Троєщинській. На першій, Борщагівській лінії, безконтактні розрахунки стали доступними два роки тому, ставши тоді першим проектом зі впровадження технології безконтактної оплати проїзду банківськими картками в наземному транспорті. Таким чином, сьогодні пасажири всіх п’яти маршрутів двох ліній швидкісного трамваю в Києві мають змогу розраховуватись за проїзд банківськими картками й іншими форм-факторами (стікерами, годинниками, смартфонами) з технологією безконтактної оплати Mastercard.

«Впровадження сучасних платіжних рішень у транспорті для нас є одним з пріоритетних напрямів. Без сумніву, зручні й безпечні оплати в транспортній системі додають комфорту й технологічності повсякденному життю жителів міста та його гостей. Сьогодні мільйони поїздок у громадському транспорті столиці та поза її межами оплачуються безконтактно, а це – тисячі зекономлених годин часу та значні заощадження ресурсів на обслуговування дорогої готівки. Відтак, із запуском безконтактних оплат на другій – ліній швидкісного трамваю столиці, разом із партнерами ми зробили ще один важливий крок назустріч smart city», – зазначила генеральний директор представництва Mastercard в Україні, Молдові, Грузії та країнах Центральної Азії Віра Платонова.

Мікрорайон Троєщина належить до найбільш населених частин Києва. Кількість його мешканців сягає близько 300 тисяч осіб, що майже дорівнює населенню всієї Ісландії. Троєщинська лінія швидкісного трамваю вважається однією з ключових транспортних артерій району, яка сполучає віддалені його квартали з міською електричкою та численними інфраструктурними об’єктами.

Щороку Троєщинська лінія швидкісного трамваю перевозить більш ніж 1,5 млн пасажирів.

«Як новий член команди мера бачу одним із своїх пріоритетних завдань – полегшити пересування пасажирів містом у громадському транспорті. Сучасна електронна система оплати проїзду, яку ми впроваджуємо, дозволить лише за допомогою банківської картки з додатком PayPass пересуватися у всіх видах транспорту швидко і просто. А нам, для більш ефективної роботи, така система дасть можливість оцінити фактичний обіг коштів, кількість пільговиків і зрозуміти картину щодо завантаженості», – зазначив заступник міського голови з питань транспортної інфраструктури Дмитро Давтян.

«Київ – це місто, яке стало прикладом для інших міст країни в розвитку транспортної інфраструктури та впровадження новітніх технологій. У столиці за провідними технологіями ремонтують дороги, закуповують новий рухомий склад, будують об’єкти соціальної сфери, вирішують проблеми які накопичувалися роками. Безконтактною системою оплати за проїзд вже другій рік успішно користуються пасажири метрополітену, фунікулеру, Борщагівської лінії швидкісного трамваю та, а з вересня – Троєщинської лінії. Ми розглядаємо можливість впровадження безконтактних оплат в інших видах транспорту, а саме в міській електричці та електронного квитка в громадському транспорті столиці», – зазначив директор департаменту транспортної інфраструктури Сергій Симонов.

«Ми прагнемо постійно покращувати умови перевезення пасажирів. Зекономити час, скориставшись  технологією безконтактної оплати проїзду на сьогодні можуть пасажири 7 станцій Троєщинської лінії. Таку систему ще в 2015 році було встановлено на фунікулері та на 12 станціях Борщагівської лінії швидкісного трамвая, де щоденно майже 1 500 пасажирів користуються послугою», – генеральний директор КП «Київпастранс» зазначив Дмитро Левченко.

Оснащення Троєщинської трамвайної лінії є продовженням інтеграції інноваційних платіжних рішень у транспортну інфраструктуру столиці в рамках концепції smart city («розумне місто»). Пасажири можуть оплачувати проїзд прямо на турнікеті станції, просто піднісши безконтактну картку Mastercard будь-якого банку світу до зчитувального пристрою. Вартість проїзду становить 4 грн і не передбачає жодних додаткових комісій для пасажирів. Це зручно і для жителів міста, і для гостей. Так, з моменту запуску безконтактних розрахунків на Борщагівській лінії швидкісного трамваю проїзд у такий спосіб оплатили туристи з понад 20 країн. Щодня майже півтори тисячі поїздок тут оплачується безконтактно. Банком-еквайром проектів на обох лініях трамваю є «Ощадбанк».

«Вже кілька років Ощадбанк є локомотивом  руху cashless в Україні. Разом з партнерами  банк впровадив десятки інноваційних рішень у різних сферах життя. «Ощад» першим серед українських банків у партнерстві з Mastercard розпочав системну реалізацію проектів з упровадження безконтактних розрахунків у громадському транспорті. Щодня в їх зручності  пересвідчуються десятки тисяч пасажирів столичного метрополітену, швидкісного трамваю. Такі проекти не лише впевнено рухають Україну в напрямі розвитку економіки без готівки, а й зміцнюють її імідж як сучасної європейської держави», – зазначив голова правління «Ощадбанку» Андрій Пишний.

Технологія безконтактної оплати Mastercard сьогодні працює в широкій торгово-сервісній мережі на всій території України, в київському метро й на фунікулері. Нещодавно вона з’явилась і в наземному транспорті Мукачева (Закарпаття), де її було інтегровано в перші безготівкові міські автобуси. Сплатити безконтактно можна також у Київському зоопарку та у вендингових апаратах.

Крім того, Mastercard разом з партнерами заявили про наміри зробити доступними безконтактні оплати на території столичного виставкового центру «Експоцентр України» (ВДНГ) та в інфраструктурі Національного авіаційного університету.

 

Про Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.Mastercard.com — міжнародна компанія, що спеціалізується на платіжних рішеннях і технологіях. Компанія управляє найшвидшою у світі платіжною мережею, що об'єднує споживачів, фінансові установи, торговельні підприємства, державні організації та представників приватного сектора в більш ніж 210 країнах і територіях. Продукти та рішення Mastercard роблять щоденну комерційну діяльність, таку, як покупки, подорожі, ведення бізнесу та управління фінансами, більш простою, безпечною і ефективною для кожного. Слідкуйте за нами в соціальній мережі Твіттер @MastercardNews, беріть участь в обговореннях на Cashless Pioneers Blog та підписуйтесь на свіжі новини на Engagement Bureau.

 

Про «Ощадбанк»

АТ «Ощадбанк» — провідний український банк із найбільш розгалуженою мережею установ. Банк працює у всіх фінансових секторах. Серед його клієнтів підприємства малого і середнього бізнесу, а також найбільші компанії України. «Ощадбанк» першим з державних банків розпочав впровадження Стратегії розвитку. «Ощадбанк» має закріплену законом державну гарантію повного збереження грошових коштів громадян, довірених банку.

 

Про «Київпастранс»

КП  «Київпастранс» є одним з найбільших транспортних комунальних підприємств України, яке щоденно перевозить 1,7 млн. пасажирів.  Основною метою комунального підприємства є надання послуг з перевезення пасажирів наземним автомобільним та електротранспортом (тролейбус, трамвай, фунікулер), перевезення пасажирів та багажу залізничним транспортом внутрішнього сполучення (міські залізничні перевезення), підвищення якості транспортних послуг, забезпечення належного функціонування міського наземного транспорту загального користування та створення сприятливих умов для його розвитку. Підприємство станом на жовтень 2017 року обслуговує 76 автобусних, 43 тролейбусних, 21 трамвайний маршрут та фунікулер, рухомий склад який працює у звичайному режимі руху, 2 маршрути кільцевої «Міської електрички». До складу підприємства входить 3 трамвайних депо, 4 тролейбусних депо, 4 автобусних парки, служби: колій, енергетичного забезпечення та зв’язку, організації руху, організації збору та обліку виручки, дирекція по будівництву, СТО автобусів, Центр технічного обслуговування тролейбусів, АС «Видубичі», Навчально-курсовий комбінат.

За додатковою інформацією звертайтесь, будь ласка, до Олександри Гонтар ([email protected]), тел. 044 586 27 10, Mastercard; а також до Оксани Яремчук ([email protected]) чи Віри Іванової ([email protected]), тел.: 044 495 29 60, Be–it Agency.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]