Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Протягом лютого у Києві демонтовано 1046 незаконних рекламних засобів

19 березня 2018 року, 12:14

Протягом лютого в столиці демонтовано 1046 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 530 одиниць демонтували їхні власники.

Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: банер – 286; вивіска – 212; електронне табло – 8; конструкції на даху – 9; кронштейн – 82; лайтпостер, що стоїть окремо – 7; прапор, прапорець – 8; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 215; транспарант-перетяжка над вулицею – 2; транспорт – 6; тумба, що стоїть окремо – 75, холдер – 103; щит на фасаді – 3; щит, що стоїть окремо – 30.

Упродовж січня в столиці демонтовано 1190 незаконних рекламних засобів, серед яких 702 одиниці – власниками цих РЗ.

Завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже упродовж двох років.

Нагадаємо, нові Правила розміщення рекламних засобів (стосуються всіх типів реклами, в тому числі й фасадної) у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами.

Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються виключно наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі в місті понад 7000 наземних конструкцій.

 

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Окрім того, за ініціативою в. о. директора КП «Київреклама» Олександра Смирнова впроваджено реєстр включених на демонтаж РЗ. Із відповідним переліком, який оновлюється кожні три дні, можна ознайомитись за посиланням.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]