Звіт про виконання основних заходів Департаменту за березень 2013р.

1. Протягом березня 2013 року головним у роботі Департаменту було: забезпечення безперебійного тепловодопостачання та санітарного очищення столиці; вирішення проблем мулових полів Бортницької станції аерації та полігону №5; ефективної та стабільної роботи житлово-комунального господарства міста в зимових умовах, прибирання снігу; опрацювання, підготовка та надання звітів, пропозицій, матеріалів з окремих питань та підсумків діяльності за перший квартал; проведення заходів щодо підготовки та відзначення Дня працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення; розширення мережі користувачів програми ІТС "АСКОД" і практичне освоєння автоматизованих робочих місць.

Особливе місце серед заходів займає діяльність щодо ліквідації наслідків снігопаду 22-23 березня 2013 року, яка велась цілодобово впродовж 22-31.03.2013 силами київської міської влади, структурних підрозділів КМДА, міністерств, відомств, організацій, установ, підприємств, громадян. Довідки та матеріали про стан робіт в установленому порядку надавались до Міського оперативного штабу, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, розміщувались на сайті КМДА.

Системно, у плановому порядку здійснювались заходи щодо: реалізації завдань Стратегії розвитку м. Києва до 2025 року в частині, що стосується розвитку, реформування та експлуатації житлово-комунальної інфраструктури та енергоефективності; забезпечення якості та повноти надання житлово-комунальних послуг; вирішення актуальних проблем роботи підпорядкованих підприємств у сфері енергетичного комплексу, протизсувних заходів, комунального сервісу, санітарної очистки; подальшого удосконалення управлінської діяльності.

Організовано виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів влади, Київради, Київської міської державної адміністрації, рішень розширених засідань Колегій КМДА, проведення організаційних, інформаційно-технічних, правових та інших заходів із зазначених питань.

Департаментом підготовлено та проведено: низку заходів щодо організації робіт, збору, опрацювання, узагальнення та надання інформації про стан ліквідації наслідків снігопаду в столиці; вирішення актуальних проблем Бортницької станції аерації, полігону №5; підготовки та відзначення Дня працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення. До свята відомчими нагородами (Кабінету Міністрів України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, КМДА) було заохочено близько 200 чоловік, 40 працівників галузі отримали квартири. Проведено 23 наради щодо: вирішення окремих питань і актуальних проблем управлінської, адміністративно-розпорядчої та фінансово-господарської діяльності Департаменту, житлово-комунальної сфери міста. Забезпечено:

- розгляд на Комітеті економічних реформ КМДА питання стану розвитку та вирішення проблем реформування житлово-комунального господарства столиці;

- корегування Програми економічно-соціального розвитку м. Києва на 2013 рік (в частині формування програми капітальних вкладень і об’єктів будівництва, реконструкції та ремонту);

- підготовку та надання звіту про стан реалізації стратегічної ініціативи «Ощадлива енергетика» за березень 2013 року, про хід реалізації реформ у м. Києві, в частині, що стосується підвищення енергоефективності;

- проведення засідання Міської міжвідомчої комісії з питань теплопостачання об’єктів цивільного і виробничого призначення; щотижневих засідань Секретаріату Координаційної ради з питань сприяння створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) в м. Києві з розгляду питань забезпечення їх функціонування;

- моніторинг щодо кількості відключених житлових будинків від теплопостачання, холодного і гарячого водопостачання, електропостачання, прибирання снігу, видалення повалених дерев;

- підготовку проектів рішень Київради та розпоряджень КМДА щодо вирішення актуальних питань та подальшого розвитку житлово-комунальної інфраструктури, сфери житлового господарства, природних монополій, послуг, енергозбереження, реалізації проектів інше;

- підведення підсумків рейтингової оцінки роботи РДА по показникам галузі "Житлово-комунальне господарство" за перший квартал 2013 року;

- засідання Ліцензійної комісії КМДА з питань ліцензування господарської діяльності з виробництва теплової енергії та видачу ліцензій ТОВ «Оргфітнес» на право провадження господарської діяльності з виробництва та постачання теплової енергії;

- засідання робочої групи щодо реалізації проекту «Модернізація систем водопостачання та водовідведення міста Києва»;

- інформування центральних органів влади, керівництва Київської міської державної адміністрації щодо виконання окремих завдань і доручень, вирішення ключових проблем житлово-комунального господарства столиці;

- опрацювання Графіку проведення випробувань теплових мереж ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» у 2013 році, наданого листом ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» від 18.03.2013 № 42/41/1/1703;

- належного функціонування котельного господарства дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів;

- опрацювання можливості поновлення належного фінансування Міської цільової програми «Гаряча вода у місті Києві» на 2011-2015 роки;

- прийом громадян та надання погоджень на проведення поховань на напівзакритих кладовищах м. Києва;

- підготовку інформації щодо виконаних робіт з благоустрою та утримання кладовищ м. Києва у першому кварталі 2013 році за кошти міського бюджету;

- проведення відповідних заходів щодо виділення земель під міські кладовища, розширення меж Південного кладовища.

Обговорені питання: інвестицій в об’єкти житлово-комунальної інфраструктури; корекції планів і завдань соціально-економічного розвитку районів у 2013 році та формування пропозицій на сесію Київради з цих питань, фінансування робіт на соціально-важливих об’єктах; реконструкції заводу "Енергія" із залученням коштів Кіотського протоколу за участю представників компанії "ITOCHU"; реалізації проекту Модернізація систем водопостачання та водовідведення міста; освоєння бюджетних асигнувань на 2013 рік, розробки графіків використання коштів, в тому числі природоохоронного фонду; підсумки роботи щодо реформування житлово-комунального господарства столиці і основні завдання на 2013 рік на засіданні Комітету економічних реформ КМДА; реалізації рішень балансових комісій за результатами фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств ЖКГ роботи у 2012 році; ситуацію на мулових полях Бортницької станції аерації та стан виконання заходів, які були проведені з метою її покращання відповідно до рішень розширеної наради за участю міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України; стан та шляхи впровадження енергоефективності у житловому секторі в Україні; ключові проблеми розвитку галузі в розрізі виконання Стратегії розвитку м. Києва до 2025 року, державних і міських цільових програм, будівництва соціально значимих об’єктів; щодо придбання та використання ліфтів виробництва Японія; визначення виконавця житлово-комунальних послуг; щодо реалізації Національного проекту "Чисте місто"; підготовки пропозицій до відповідних міністерств щодо об’ємів і порядку фінансування за рахунок коштів державного бюджету окремих програм розвитку регіонів; експлуатації об'єктів архітектурно-декоративного освітлення фасадів будівель і споруд.

Взято участь у вирішенні питань, які відносяться до компетенції Департаменту, в тому числі: Міжвідомчій нараді щодо додержання законів України "Про інвестиційну діяльність", "Про режим іноземного інвестування", "Про регулювання містобудівної діяльності"; засіданні ПК з питань власності щодо прийняття до комунальної власності територіальної громади Києва основних засобів; в Мінрегіонбуді України щодо стану розрахунків комунальних підприємств за спожиті енергоносії; круглому столі щодо підвищення комунальних тарифів до економічно обґрунтованого рівня; в українсько-латвійському бізнес-форумі за участю Президентів України та Латвії; засіданні постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів; селекторній нараді про початок акції "За чисте довкілля, про стан проходження опалювального сезону 2012/2013"; щодо формування переліку науково-дослідних робіт; спільному засіданні ПК з питань НС Київської ОДА та Бориспільської РДА щодо ситуації на мулових полях БСА; засіданні постійна комісія КМДА по залученню інвесторів до фінансування будівництва об'єктів; щодо зсувонебезпечного стану схилу біля озера Глинка у Печерському районі; комітетських слуханнях Верховної Ради України щодо особливостей передачі в оренду чи концесію об'єктів тепло-, водопостачання, що перебувають у комунальній власності; засіданні постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів; засіданні Організаційного комітету з підготовки та проведення Дня столиці та Дня Києва; розгляді програм озеленення міста, з розробки та погодження планів і термінів виконання робіт; у роботі оперативного міського штабу ліквідації наслідків снігопаду 22-23.03.2013р.; засіданні ПК з питань власності щодо розгляду проекту рішення "Про приватизацію жилих приміщень у гуртожитках Києва"; нараді щодо проведення Міжнародного екологічного форуму "Довкілля для України"; розширеному засіданні колегії про стан ліквідації наслідків надзвичайної ситуації пов'язаної зі складними погодними умовами в столиці; щодо забезпечення пропуску весняної повені та виконання протиповіневих заходів; нараді щодо створення цілодобового оперативного штабу з розгляду питання ліквідації наслідків з надзвичайних ситуацій пов'язаних з можливим підтопленням; засіданні ПК КМДА з ПНС ТБ з питання щодо підтоплення приватних будинків у Дніпровському та Дарницькому районах.

Систематично (щоденно, щотижнево) проводиться аналіз стану аварійно-відновлювальних робіт та усунення пошкоджень тепло, водо, електро, газо постачання, м. Києва, контроль стану експлуатації житлового фонду, надання житлово-комунальних послуг, роботи бюветних комплексів артезіанського водопостачання, звітів про вивезення, утилізацію, спалювання твердих побутових відходів, розрахунків з перевізниками, роботи громадських вбиралень, поховань різних категорій громадян, тощо.

Протягом місяця проведено:

- 397 аварійних робіт на водопровідних мережах та 15 на каналізаційних. З початку 2013 року усунуто аварій на: водопровідних мережах – 1110 і 30 на каналізаційних;

- 425 робіт на теплових мережах. З них 151 на мережах централізованого опалення і 274 - гарячого водопостачання. З початку року усунуто 925 аварій в тому числі: 218 - на мережах централізованого опалення і 707 - гарячого водопостачання;

- роботи по утриманню, відновленню та технічному обслуговуванню бюветних комплексів. Із 201 бюветних комплексів не працює 45 (57) одиниць;

- вивезення сміття та твердих побутових відходів від будинків, організацій, установ, ліквідацію сміттєзвалищ, які утворились в наслідок несвоєчасного вивезення ТПВ під час непогоди; в сфері комунального сервісу надаються послуги 37 громадськими туалетами і 35 туалетними модулями;

- екскурсійне обслуговування 8189 (24845 чоловік з початку року), у тому числі пільгових категорій 2661 (6113), а також 471 іноземців в Музеї води (КП "Водно-інформаційний центр");

- 1907 кремацій та поховань на міських кладовищах.

В період з 22 по 26.03.2013 було розчищено 14156 тис. кв. м прибудинкових територій, що складає 81,0 % від загальної площі.

Станом на 01.04.13 опрацьовано 2317 документів (1853 контрольних), у тому числі 1667 звернень всіх видів та інформаційних запитів. Надано відповіді на виконання 795 документів (доручень) і 1550 звернень (запитів).

Підготовлено 4 проекти рішень Київради, 35 проектів розпоряджень КМДА, 53 накази з питань персоналу, управлінської та фінансово-господарської діяльності. Забезпечено представництво київської міської влади (Департаменту) у 50 судових справах, експертизу 30 угод, інше.

2.1. Всі заходи передбачені завданнями та планами роботи Департаменту на березень в основному виконані. Щотижневі звіти по встановленій формі та необхідні матеріали щодо основних результатів діяльності Департаменту надавались до Київської міської державної адміністрації та розміщались на сайті. Крім того здійснено:

2.2. В організаційному забезпеченні управлінської діяльності, основні зусилля зосереджувались на: оперативному вирішенні організаційних питань, виконанні доручень та завдань керівництва КМДА, Департаменту; інвентаризації контрольних завдань центральних органів влади та КМДА; організації контролю виконання та підтримання належної виконавської дисципліни в частині, що стосується діяльності структурних підрозділів Департаменту; підвищенні надійності та розширення мережі користувачів програми "АСКОД", навчання працівників практиці і навикам роботи (2 практичних семінари, ІМЗ); системному опрацювання матеріалів і наповненні сайту Департаменту; матеріально-технічному забезпеченні структурних підрозділів Департаменту інше.

2.2.1. Організаційна робота

Опрацьовано: 3 тематичних плани, план роботи Департаменту, управління організаційного забезпечення на квітень; 5 наказів з основної діяльності; інформаційні матеріали на наради та виступи директора щодо підсумків роботи галузі у 2012 році, виконання програм розвитку, надання презентаційних матеріалів, тощо; звіт про виконання доручень та підсумки роботи за березень перший квартал.

Узагальнено та надано до КМДА: матеріали на доручення в частині, що стосується роботи Департаменту щодо: цивільного захисту; реформування та розвитку галузі, підсумків роботи підпорядкованих підприємств, завдань на 2013р.; інформаційні та презентаційні матеріали щодо підсумків роботи та досягнуті результати за 2012 рік, протоколів доручень КМДА; виконання загальноміських цільових програм, інше.

Підготовлено та надано для виконання: 5 окремих доручень директора Департаменту, 3 протокольних рішень апаратних нарад, звітів роботи за лютий та з інших актуальних питань діяльності Департаменту, доручень структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації тощо

Взято участь у засіданнях, нарадах за планами Департаменту та КМДА: з питань системного забезпечення роботи програми "АСКОД" , виконавської дисципліни та контролю виконання, інших проблем за планами структурних підрозділів КМДА. Проведені аналогічні наради (заняття) з працівниками структурних підрозділів Департаменту.

2.2.2. Документальне забезпечення, документообіг

Станом на 01.04.13 опрацьовано 2317 документів (1853 контрольних), у тому числі 1667 звернень всіх видів та інформаційних запитів. Надано відповіді на виконання 795 документів (доручень) і 1550 звернень (запитів). З них:

Кількість вхідних документів за видами за період з 01.03.2013 по 31.03.2013

 

№ з/п

Вид документа

Поточний рік

Період

Рік

%

Усього документів

1277

3725

 

1

Протокол

10

36

0,27

2

Постанова

10

30

0,27

3

Рішення сесії

4

27

0,11

4

Рішення колегіі

1

3

0,03

5

Апеляційна скарга

2

7

0,05

6

Доповідна записка

2

13

0,05

7

Факсограма

51

157

1,37

8

Протокольне доручення

13

29

0,35

9

Окреме доручення

13

29

0,35

10

Витяг з протоколу

7

15

0,19

11

Судова повістка

13

54

0,35

12

Указ

4

9

0,11

13

Розпорядження

5

20

0,13

14

Закон

2

10

0,05

15

Протокольне рішення

1

2

0,03

16

Ухвала

42

117

1,13

17

Доручення

35

103

0,94

18

Лист

979

2818

26,28

19

Депутатське звернення

41

112

1,1

20

Наказ

1

3

0,03

21

Call-центр

4

8

0,11

22

Касаційна скарга

2

2

0,05

23

Вимога

1

1

0,03

24

Неофіційний переклад

1

1

0,03

25

Повідомлення

5

10

0,13

26

Депутатський запит (до сесії)

8

8

0,21

27

План заходів

2

3

0,05

28

Рішення суду

7

17

0,19

29

Адвокадський запит

1

2

0,03

30

Службова записка

2

3

0,05

31

Заява

1

3

0,03

Інші

7

64

0,19

 

2.2.3. Розгляд звернень громадян, робота із запитами на інформацію

За березень місяць 2013 року до Департаменту житлово-комунальної інфраструктури надійшло та опрацьовано:

- звернень громадян – 261 ;

- інформаційних запитів - 24:

-         в т.ч. від юридичних осіб –10 ;

-         від фізичних осіб – 14.

-         запитів від засобів масової інформації – 37;

-         звернень, які надійшли до Контактного центру - 1345, в т.ч. 37 звернень через урядову гарячу лінію.

Здійснювався контроль за дотриманням термінів виконання звернень громадян, інформаційних запитів, звернень, які надійшли доКонтактногоцентру, запитів ЗМІ. Всього взято на контроль – 1667 доручення.

За результатами розгляду звернень заявникам надавалися роз’яснення в межах чинного законодавства, проводилися комісійні обстеження, вживалися заходи по усуненню недоліків, складалися акти обстежень, в окремих випадках, надавалися доручення РДА. Надано роз’яснення на 1550 звернень, вирішено позитивно по 21 зверненню, 97 звернень перебувають на виконанні.

За березень місяць 2013 року до Департаменту надійшло 261 звернення громадян, в т.ч. 64 колективних звернень та 197 індивідуальних звернень. За дорученням голови Київської міської державної адміністрації надійшло 70 звернень.

Директором департаменту житлово-комунальної інфраструктури проведено 2 особистих прийоми, під час яких прийнято 10 осіб.

Відповідно до доручення Адміністрації Президента України від 08.02.2013 № 04-01/106 у Департаменті житлово-комунальної інфраструктури опрацьовувались звернення, що надійшли у рамках телевізійного проекту «Діалог з країною», які надійшли з дорученням керівництва ДА з поміткою «особливий контроль». Всього надійшло 10 звернень, з них 6 звернень через Контактний центр.

Відповідно до Законів України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування» за лютий 2013р. надано звіт до Управління з питань звернень громадян КМДА про проведення особистого прийому керівництвом департаменту.

Відділом звернень громадян та доступу до публічної інформації щодекадно надається нагадування відповідальним виконавцям департаменту та структурних підрозділів з переліком питань які необхідно опрацювати у програмі «КБУ Контактний центр м. Києва» (Саll-центр). Після отримання результатів розгляду відповідальним працівником зазначена інформація вноситься до бази даних. Постійно проводиться моніторинг стану виконавської дисципліни по розгляду звернень до Контактного центру. За результатами готуються доповідні.

2.2.4. Виконавська дисципліна, контроль виконання

Протягом місяця в робочому порядку з керівниками структурних підрозділів Департаменту проводилась організаційна робота та практичні заходи щодо своєчасного виконання покладених на них доручень та контрольних документів, недопущення порушення встановлених термінів надання відповідей та необхідних матеріалів.

Зауваження (нагадування, попередження) контрольних органів КМДА щодо виконання контрольних документів і доручень виконувались у встановлені терміни. Порушень зі сторони Департаменту не було.

Інформація про стан виконавської дисципліни, виконання доручень центральних органів влади, київського міського голови та його заступників, розпоряджень міського голови, Київської міської державної адміністрації, рішень Київської міської ради, розширених засідань колегій Київської міської державної адміністрації, протоколів нарад (міського голови та його заступників), депутатських звернень, контрольних доручень постійно аналізувалась. Стан роботи доповідався директору Департаменту.

Висновок: загальний стан виконавської дисципліни та контролю в основному забезпечив виконання поставлених завдань. За підсумками роботи відмічаються в:

- основні недоліки: несвоєчасне надання звітних документів, матеріалів для узагальнення, недостатня оперативність реагування на нагадування, якість документів інше.

- пропозиції надані та доведені в ході апаратних нарад.

2.2.5. Матеріально-технічне забезпечення

Здійснено підготовку договорів структурних підрозділів Департаменту та підписання угод на 2013 рік в частині, що стосується питань забезпечення їх роботи та життєдіяльності(водо,теплопостачання, оренда, тощо).

Забезпечення структурних підрозділів Департаменту інфраструктури канцелярськими та миючими товарами. Проведено заправку картриджів та ремонт копіювальної техніки, ремонтні роботи (ремонт замків, ремонт електропроводки і т.п.) в деяких приміщеннях департаменту (вул. В.Житомирська, 15А).

Надано письмові відповіді по питаннях що відносяться до компетенції сектору. Проведено відповідні роботи по інвентаризації. Виконано ряд окремих доручень керівництва Департаменту.

Проведено роботи щодо своєчасного та безперебійного забезпечення працівників Департаменту водо, тепло, електропослугами, зняття криги та бурульок, очищення території.

Встановлення та обслуговування телефонного зв’язку в чотирьох приміщеннях Департаменту, видача картриджів, розхідного матеріалу.

2.3. Розвиток та реформування житлово-комунальної інфраструктури. Відповідно до планів і завдань:

- організовано та забезпечено проведення засідання Секретаріату Координаційної ради з питань сприяння розвитку об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) в місті Києві, а саме напрацювання пропозицій до Програми ремонту будинків ОСББ та ЖБК, розгляд питань щодо нового порядку відведення земельних ділянок прибудинкової території будинків ЖБК та ОСББ, надання пільг та субсидій для мешканців будинків ОСББ та ЖБК (щовівторка);

- проведення наради спільно з ТОВ "Водоканал-сервіс" щодо надання комунальних послуг в будинках ОСББ та ЖБК (відбулася 01.03.2013);

- участь у програмі «Київське віче" телеканалу "Київ" стосовно обговорення теми «Впровадження у столиці єдиної системи розрахунків за спожиті житлово-комунальні послуги» (відбулася участь у програмі 02.03.2013);

- підготовлено відповідні матеріали до засідання Комітету з економічних реформ, діяльності робочої групи «Модернізація міського господарства та розвиток інфраструктури»;

- перегляд міських цільових програм з метою приведення їх у відповідність до затвердженого бюджету міста. Опрацьовано питання щодо перегляду і приведення завдань та заходів Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Києва на 2010-2014 роки спільно з Комунальною науково- дослідною установою Науково-дослідний інститут «Соціально-економічного розвитку»;

- підготовка матеріалів до засідання Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з розгляду питання стану реалізації реформ у сфері житлово-комунального господарства з 2010 по 2012 роки та завдання на 2013 рік;

- робоча зустріч щодо співпраці зі спілкою Роботодавців України з питання сприяння утворення ринкових відносин у сфері житлово-комунального господарства в місті Києві (відбулася робоча зустріч 12.03.2013);

- проведення робочої наради та за участю представника адміністративно-господарського Департаменту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питання передачі відомчого житлового фонду ДП "ЕКОС" до комунальної власності територіальної громади міста Києва (робоча нарада відбулася 13.03.2013);

- підготовка матеріалів та участь у засіданнях постійної комісії Київради з питань власності, де розглядалися проекти рішень Київради:

-14.03.2013 "Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Києва основних засобів та передачу їх до сфери управління Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 28.03.2013 "Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 24.05.2012 № 596/7933 "Про приватизацію жилих приміщень у гуртожитках міста Києва" та проекти розпоряджень, а саме:

- «Про прийняття безоплатно зовнішніх інженерних мереж ТОВ " Стиль-Блюз" до комунальної власності територіальної громади міста Києва»;

- «Про безоплатне прийняття від Головного управління МВС України в місті Києві та передачу квартир»;

- участь у нараді під головуванням першого заступника голови КМДА Мазурчака О.В з питання енергопостачання будинку на вул. Солом'янській,15А. (нарада 15.03.2013);

- участь у нараді організованою Департаментом економіки та інвестицій з питання формування тематичного переліку науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, що виконуються за бюджетні кошти комунальною науково-дослідною установою "Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку" на 2013 рік (участь у нараді 15.03.2013);

- підготовка та участь у нараді під головуванням голови КМДА Попова О.П з питання визначення виконавців комунальних послуг в місті Києві (20.03.2013 участь у нараді);

- нарада з представниками ЖБК та ОСББ у Святошинському районі. Обговорення питань з капітального ремонту будинків, відшкодування різниці в нарахуваннях за комунальні послуги (20.03.2013 участь у нараді);

- проведення робочої наради та за участю ПАТ "АК" Київводоканал" з питання напрацювання пропозицій щодо надання комунальних послуг з централізованого постачання гарячої води (21.03.2013 проведення наради);

- проведення наради та за участю представника КП "Формація" з питань електропостачання будинку № 7/13 на вул. Муромській (22.03.2013 проведення наради).

- вжиття заходів щодо виконання Закону України "Про Загальнодержавну цільову програму передачі гуртожитків у власність територіальних громад на 2012-2015 роки";

- супроводження та погодження проекту розпорядження КМДА "Про використання квартир в житловому будинку № 6 на вул. Соловцова за цільовим призначенням";

- підготовка проекту розпорядження КМДА «Про затвердження поадресного переліку виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду у місті Києві у 2013 році»;

- супроводження та погодження проекту розпорядження КМДА "Про безоплатне прийняття Служби Безпеки України та передачу квартир";

- супроводження та погодження проекту розпорядження КМДА " Про прийняття гуртожитку, зовнішніх інженерних мереж та електролічильників, що не увійшли до статутного капіталу ПАТ "Київський радіозавод" до комунальної власності територіальної громади міста Києва";

- супроводження та погодження проект розпорядження КМДА "Про безоплатне прийняття Служби зовнішньої розвідки України та передачу квартир";

- супроводження та погодження проекту розпорядження КМДА " Про внесення змін до розпорядження від 30.05.2012 № 888 " Про прийняття відомчого житлового фонду, службового житла, зовнішніх інженерних мереж Служби Безпеки України до комунальної власності територіальної громади міста Києва;

- супроводження та погодження проекту розпорядження КМДА " Про внесення змін до розпорядження ВО КМР (КМДА) від 23.10 2012 № 1867";

- супроводження та підготовка проекту розпорядження КМДА " Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Києва житлового будинку ТОВ "Підприємство Київ";

- супроводження та погодження проекту рішення Київради "Про надання згоди на передачу житлового будинку № 3 на вул. Шовковичній з комунальної власності територіальної громади міста Києва на баланс ОСББ «Луксор» (проект рішення Київради ухвалено на останній сесії Київради 21.02.2013);

-супроводження та погодження проекту розпорядження КМДА "Про прийняття до комунальної власності територіальної громади міста Києва житлового будинку, службового житла Фізкультурно-спортивного товариства "Україна";

- супроводження та погодження проекту рішення Про внесення змін до додатка до рішення Київської міської ради від 25 травня 2011 року № 201/5588 "Про створення комісії Київської міської ради із забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків";

- супроводження та погодження проекту розпорядження КМДА «Про безоплатне прийняття від Верховного суду України та передачу квартири»;

- супроводження та погодження проекту розпорядження «Про безоплатне прийняття до комунальної власності територіальної громади .міста Києва житлових будинків та зовнішніх інженерних мереж Бортницького міжрайонного управління водного господарства імені Гаркуші.

2.4. Контроль експлуатації житлово-комунальної інфраструктури

Відділ контролю експлуатації житлового господарства

1. Участь у нарадах під головуванням директора Департаменту житлово-комунальної інфраструктури з заступниками районних в місті Києві державних адміністрацій щодо проблемних та поточних питань 05.03.2013, 12.03.2013, 19.03.2013, 26.03.2013.

2. Опрацювання засідання "Круглих столів" з керівниками районних в місті Києві державних адміністрації, начальниками управлінь з питань житлово-комунального господарства та директорами КП по утриманню житлового фонду.

3. Участь у нараді під головуванням першого голови Київської міської державної адміністрації Мазурчака О.В. з питань заміни і модернізації ліфтів в рамках виконання заходів за рахунок коштів «Зелені інвестиції».

4. Участь у щотижневих нарадах під головуванням першого голови Київської міської державної адміністрації Мазурчака О.В., обговорення поточних та проблемних питань.

5. Щоденний моніторинг щодо кількості відключених житлових будинків від теплопостачання, холодного і гарячого водопостачання, електропостачання, прибирання снігу, виділення повалених дерев.

6. Підготовка та погодження з структурними підрозділами КМДА проектів розпоряджень КМДА «Про прийняття-передачу зовнішньобудинкових інженерних мереж».

7. Розгляд депутатських звернень та звернень громадян.

8. Розгляд службової кореспонденції.

9. Опрацювання звернень громадян до служби допомоги киянам «Контактний центр міста Києва» стосовно стану роботи ліфтів та утримання житлового фонду м. Києва.

10. Підготовка та супровід проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження адресних переліків виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду на 2013 рік».

11. Підготовка та супровід проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про підготовку та реалізацію проекту цільових екологічних (зелених) інвестицій «Заміна (реконструкція) та модернізація ліфтів у житлових будинках міста Києва»».

12. Звіт МНС України щодо недопущення загрози життю людей та безаварійного функціонування об’єктів життєзабезпечення, комунальної та соціально-побутової сфери міста за підписом першого заступника голови КМДА.

13. Організаційне забезпечення проведення святкових заходів з нагоди «Дня працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення».

14. Контроль та координація роботи комунальних підприємств під час надзвичайної ситуації та випадіння понаднормових опадів снігу 22.03.2013-27.03.2013.

15. Особистий прийом громадян з проблемних питань.

Відділ санітарної очистки та інженерного захисту території управління

  1. Проведено моніторинг роботи підприємств, підпорядкованих Департаменту житлово-комунальної інфраструктури: КП «Київкомунсервіс», СВКП «Київводфонд», КП «СУППР», ПАТ «Київспецтранс» відповідно до поставлених завдань.
  2. Здійснено координацію роботи ТОВ «ТУТ-Сервіс», СВКП «Київводфонд» щодо надання послуг населенню громадськими вбиральнями стаціонарного та модульного типів. У березні 2013 року працювало та надавало послуги населенню 33 громадських вбиральні стаціонарного типу, що знаходяться на балансі СВКП «Київводфонд» та 35 громадських вбиралень модульного типу ТОВ «ТУТ-Сервіс».
  3. Опрацьовано надані доручення керівництва Київської міської державної адміністрації, звернення громадян, депутатські звернення до КМДА та звернення громадян до служби допомоги киянам «Контактний центр міста Києва» стосовно стану, роботи громадських вбиралень, інженерного захисту території, листи службової кореспонденції.
  4. Організаційно забезпечено проведення нарад під головуванням заступника директора Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Баженова В.В. 05.03.2013:

- з питання надання послуг з вивезення побутових відходів та здійснення розрахунків за надані послуги;

- спільно з СВКП "Київводфонд" з питання надання послуг громадськими вбиральнями;

- з КП "Київкомунсервіс" за участю керівників райдержадміністрацій (7 районів) з питання надання послуг з вивезення побутових відходів та здійснення розрахунків за надані послуги.

  1. Організаційно забезпечено проведення 19.03.2013 наради під головуванням голови КМДА Попова О.П. з питання забезпечення функціонування полігону твердих побутових відходів № 5 ПАТ «Київспецтранс» у с. Підгірці Обухівського району Київської області.
  2. Організаційно забезпечено проведення 21.03.2013 наради під керівництвом голови КМДА Попова щодо реалізації Національного проекту "Чисте місто".
  3. 21.03.2013 взято участь у виїзному засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки щодо функціонування полігону № 5.
  4. Організаційно забезпечено проведення 22.03.2013 наради з КП "СУППР", ПАТ "СУППР" та Департаментом комунальної власності м. Києва щодо вирішення майнових питань та надано відповідні доручення керівництву КП та ПАТ "СУППР".
  5. Підготовлено проект листа за підписом першого заступника голови КМДА Мазурчака О.В. Державному агентству з інвестицій та управління національними проектами України щодо реалізації Національного проекту «Чисте місто» та забезпечення надання в установленому порядку земельної ділянки площею 7 га в с. Підгірці Обухівського району Київської області поряд з полігоном твердих побутових відходів № 5 під будівництво сміттєпереробного комплексу.
  6. На виконання доручення голови Київської міської державної адміністрації Попова О.П. від 11.03.2013 № 7283 до листа Міністерства екології та природних ресурсів України від 26.02.2013 № 3313/07/10-13 опрацьовано та погоджено проект Закону України «Про затвердження Загальнодержавної програми поводження з відходами на 2013-2020 роки».
  7. Спільно з КП «Київбудреконструкція» здійснюється супровід 8 (восьми) проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо передачі функцій замовника по чотирьом об’єктам ПАТ «СУППР» та визначення замовником протиаварійних робіт на схилі біля садиб №№ 24, 26 по вул. Адмірала Ушакова у Голосіївському районі міста Києва КП «Київбудреконструкція».

Відділ аналізу стану інфраструктури

1. Опрацювання інформації, що буде застосовуватися при оцінці діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій по показникам галузі "Житлово-комунальне господарство" за І квартал 2013 року.

2. Моніторинг поточної ситуації в підпорядкованій сфері для запровадження щомісячних доповідей Президенту України Голови Ради міністрів Автономної республіки Крим, голів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (доручення від 30.06.10 №24188 ).

3. Аналіз стану виплати заробітної плати на підприємствах житлово-комунального господарства районів міста Києва.

4. Розгляд листів підприємств, що функціонують у підпорядкованій сфері.

5. Розгляд звернень мешканців з питань нарахувань плати за житлово-комунальні послуги та проведення відповідних перерахунків.

6. Підготовка матеріалів, що відносяться до сфери діяльності Управління контролю експлуатації житлово-комунальної інфраструктури, для формування звіту про хід виконання заходів Програми соціально-економічного розвитку м. Києва за поточний період.

7. Надання Державній інспекції України з контролю за цінами поточної інформації щодо витрат виробництва та рівнів діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

8. Опрацювання питань, порушених під час робочих зустрічей з представниками структур житлово-комунального господарства районів міста Києва для обговорення проблемних питань галузі.

9. Збір та аналіз вартості паливно-мастильних матеріалів, що закуповувались комунальними підприємствами житлового господарства м.Києва

10. Збір та аналіз вартості спецодягу для працівників, що закуповувались комунальними підприємствами житлового господарства м.Києва

11. Опрацювання та аналіз функцій, покладених на управління житлового господарства районних в місті Києві державних адміністрацій.

12. Організація роботи по збору та опрацювання матеріалів для надання житлово-експлуатаційним організаціям усіх форм власності пільг по сплаті податку за користування земельними ділянками, що знаходяться під житловим фондом.

13. Підготовка інформації щодо реформування житлово-комунального господарства на засідання Комітету з економічних реформ по питанням, що відносяться до компетенції відділу.

14.Участь у нараді в КП "ГІОЦ" щодо порядку формування показників рейтингової оцінки роботи районних в місті Києві державних адміністрацій по показникам галузі "Житлово-комунальне господарство".

15.Інвентаризація заборгованості підприємств житлово-комунального господарства районів міста Києва перед підрядними організаціями, постачальниками комунальних послуг.

2.5. Заходи щодо забезпечення та розвитку енергоефективності

- підготовка та надання звіту: Кабінету Міністрів України щодо активізації роботи з підготовки, розгляду, схвалення та реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій за рахунок коштів, отриманих в рамках економічних механізмів Кіотського протоколу за березень 2013 року; Київській міській державній адміністрації про стан виконання реалізації стратегічної ініціативи «Ощадлива енергетика» за березень 2013 року;

- організація діяльності щодо складання розгляду затвердження кошторисів бюджетних установ та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету;

- підготовка проекту розпорядження КМДА «Про встановлення лімітів споживання теплової, електричної енергії, природного газу, водопостачання та водовідведення на 2013 рік для бюджетних установ, що фінансуються з бюджету міста Києва"; супроводження погодження п’яти проектів розпоряджень КМДА в частині, що стосується окремих питань регулювання енергозбереження та управлінської діяльності в сфері енергоефективності:

- моніторинг реалізації Ініціативи «Ощадлива енергетика» «Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року»; стану впровадження системи оперативного моніторингу енергоспоживання в закладах бюджетної сфери, підключення закладів бюджетної сфери до системи оперативного моніторингу енергоспоживання;

- опрацювання: інвестиційних енергоефективних пропозицій районних в місті Києві державних адміністрацій та структурних підрозділів КМДА, матеріалів щодо розрахунків загальновиробничих норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів на 2013 рік для підприємств та організацій міста.

2.6. Розвиток та експлуатація об’єктів природних монополій.

Забезпечено організацію та підготовку матеріалів до:

- наради з питання зарахування інженерних мереж та інших об’єктів інфраструктури до комунальної власності територіальної громади міста Києва з подальшою передачею інженерних мереж у володіння та користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО;

- засідання Ліцензійної комісії щодо видачі ліцензій Товариству з обмеженою відповідальністю «Оргфітнес» на право провадження господарської діяльності з виробництва та постачання теплової енергії.

Надані за вимогою матеріали щодо:

- механізму зарахування новозбудованих об’єктів електропостачання до комунальної власності територіальної громади міста Києва;

- опрацювання Графіку проведення випробувань теплових мереж ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» у 2013 році, наданого листом ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» від 18.03.2013 № 42/41/1/1703;

- належного функціонування котельного господарства дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів;

- можливості поновлення належного фінансування Міської цільової програми «Гаряча вода у місті Києві» на 2011-2015 роки;

Підготовлено та подано для узагальнення структурним підрозділам КМДА:

- інформацію про розроблення порядку подання, розгляду та погодження виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення;

- інформацію про визначення суб’єкта подання проектів розпорядчих документів по зарахуванню об’єктів інфраструктури до комунальної власності територіальної громади міста Києва;

- Департаменту економіки та інвестицій інформацію щодо показників муніципальної статистики за 2011 рік;

- Департаменту промисловості та розвитку підприємництва інформацію для внесення відомостей до Реєстру адміністративних послуг за формами відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 57 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг»;

- Департаменту промисловості та розвитку підприємництва інформацію щодо приведення нормативно-правових документів у відповідність до Закону України «Про адміністративні послуги».

Забезпечено організацію та підготовку матеріалів до:

- установчого засідання Міжвідомчої робочої групи з питань, пов’язаних з експлуатацією мулових полів Бортницької станції аерації, яке відбулось під головуванням першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Мазурчака О.В. 21.03.2013 та за результатами якого підготовлено протокольне рішення.

Проінформовано Мінрегіон про:

- вжиття Київською міською державною адміністрацією заходів щодо попередження і припинення практики приєднання споживачів до систем централізованого водопостачання та/або водовідведення на підставі дозволів або погоджень виробників послуг з централізованого водопостачання та водовідведення відповідно до вимого чинного законодавства та листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України;

- зменшення вмісту розчиненого кисню у воді Київського водосховища в районі водозабірних споруд Дніпровської водопровідної станції, що може спричинити погіршення якості питної води, зокрема за вмістом марганцю, та можливі заходи, спрямовані на вирішення вказаного проблемного питання;

- показники питомих витрат електроенергії на подачу 1 м3 води та очищення і транспортування 1 м 3 стічних вод у 2012 році та планові показники на 2012-2014 роки, які затверджено регіональними програмами реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки.

Надані за вимогою матеріали щодо:

- техногенно-екологічну ситуацію, що утворилась на території Бориспільського району, пов’язану з можливим руйнуванням захисних дамб мулових полів Бортницької станції аерації ПАТ «АК «Київводоканал», до спільного засідання ПК з питань ТЕБ та НС КОДА та Бориспільської РДА, що відбулось 05.03.2013;

- фінансування у 2013 році робіт з капітального ремонту та утримання бюветних комплексів м. Києва;

- забезпечення систематичного контролю за якістю питної води у м. Києві;

- стану розробки галузевих схем водопостачання та водовідведення і подання відповідних пропозицій до проекту Програми соціально-економічного розвитку м.Києва;

- про розширення мережі бюветних комплексів артезіанського водопостачання в м. Києві;

- участі ПАТ «АК «Київводоканал» у спільному зі Світовим банком Другому проекті розвитку міської інфраструктури;

- опрацювання в межах компетенції законопроекту про внесення змін до деяких законів України стосовно особливостей передачі в оренду чи концесію об’єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності;

- виконання міської цільової програми «Питна вода міста Києва на 2011-2020 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 04.11.2010 №220/5032;

Розроблено та забезпечено супроводження погодження проектів розпоряджень КМДА:

- «Про розширення зони пілотного проекту з виконання ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» функцій виконавця послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води»;

- «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративної послуги з ліцензування господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії»;

- «Про закріплення основних фондів за спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд»;

2.7. Реалізація проектів у сфері житлово-комунальної інфраструктури. Забезпечено збір, опрацювання, узагальнення та аналіз інформації щодо виконання підпорядкованими підприємствами Програми капітальних вкладень за лютий 2013 року.

  1. Підготовку та надання інформації щодо питань безпечного функціонування Бортницької станції аерації.
    1. Підготовку та надання інформації щодо стану робіт на об’єкті «Каналізаційний колектор на вул. Ломоносова та вул. Мейтуса в Голосіївському районі».
    2. Підготовку та надання інформації щодо виділення коштів для будівництва та реконструкції об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства м. Києва.
      1. Підготовку та надання інформації Постійній комісії з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Київської міської ради щодо стану каналізаційних мереж міста.
      2. Опрацювання пооб’єктних титулів перехідних будов, титулів на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва, внутрішньо будівельних титулів будови (об’єкта), титулів об’єктів, що розпочинаються будівництвом по ПАТ «АК «Київводоканал» та по об’єктах ДЖКІ.
        1. Корегування Програми економічно-соціального розвитку м. Києва на 2013 рік (в частині ПКВ).
        2. Опрацювання та підготовку інформації на доручення Кабінету Міністрів України, Київського міського голови, Київської міської державної адміністрації, Київської міської ради, звернень громадян та організацій.

2.8. Надання ритуальних послуг

Відповідно до Плану основних заходів діяльності на березень 2013 року та доручень виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Департаменту житлово-комунальної інфраструктури, Управлінням ритуальних послуг Департаменту ЖКІ виконано:

  • проведено 2 наради з директорами підвідомчих Управлінню підприємств щодо виробничо-організаційних питань;
  • на виконання доручень і документів підготовлено 60 листів (до центральних органів влади, КМДА та її структурних підрозділів, підприємств і установ) з питань, що відносились до компетенції управління;
  • розглянуто 8 заяв приватних осіб та надані письмові обґрунтовані відповіді;
  • розглянуто 7 звернень до Комунальної бюджетної установи «Контактний центр м. Києва» та надано аргументовані відповіді;
  • прийнято 69 громадянина та надано погодження на проведення поховань на напівзакритих кладовищах м. Києва;
  • проводився особистий прийом громадян начальником Управління, а також «гарячі» телефонні лінії;
  • проводилась постійна робота з нормативними актами уряду та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які своєчасно опрацьовувалися, приймалися відповідні рішення та доводилися до підвідомчих підприємств;
  • підготовлено та подано План основних заходів діяльності по Управлінню ритуальних послуг Департаменту ЖКІ на квітень 2013 року;
  • проведено аналіз щодо обсягів надання ритуальних послуг за лютий 2013 року;
  • збір та узагальнення даних щодо надання ритуальних та транспортних послуг за березень 2013 року;
  • розроблено заходи до проведення поминальних днів на міських кладовищах та здійснюється контролю за їх виконанням;
  • підготовлена інформація: згідно запиту Київського міського територіального відділення АКУ; про стан кладовищ та крематорію до проведення поминальних днів у 2013 році; Про стан підготовки кладовищ та крематорію до проведення поминальних днів у 2013 році»; для Департаменту фінансів щодо наданих пільг на поховання героїв та УБД станом на 01.03.2013та на 08.03.2013р.р.; щодо реалізації заходів соціального захисту інвалідів війни та УБД за І квартал 2013 року;
  • підготовлена аналітична інформація та прийнято участь у засіданні балансової комісії за результатами роботи підпорядкованих підприємств у 2012 році;
  • направлено пропозиції щодо розширення послуг необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг;
  • опрацьовано додаткову угоду до контракту директора РС СКП «Спецкомбінат ПКПО» Єрмолаєвим Д.І.;
  • опрацьовано та надано критерії діяльності сфери ритуальних послуг з реалізації економічних реформ;
  • проведено роботу по забезпеченню виходу розпорядження щодо передавального балансу Управління ритуальних послуг; щодо проведення поминальних днів на кладовищах м. Києва у 2013 році;
  • приведено: до належного стану братські могили, пам'ятники, пам'ятні знаки, місця поховання воїнів та ветеранів, братські та поодинокі могили, меморіальні комплекси, що розташовані на кладовищах міста, Військовому кладовищі, могилі Невідомого солдата та їх упорядкування; робоча нарада з проведення весняного двомісячника з благоустрою м. Києва;

поминальна панахида за участі Подільського депо з нагоди відзначення Дня пам’яті жертв Куренівської трагедії на ДІМ «Лук’янівський заповідник»;

  • проводиться робота щодо розширення меж Південного кладовища;
  • здійснено перевірку проведених поховань на Совському, Позняківському, Дарницькому, Лісовому кладовищах.

2.9. Фінансове забезпечення, бухгалтерський облік та звітність. Контрольно-ревізійна робота

Забезпечено: фінансування підвідомчих організацій відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов`язань, затверджених помісячних розписів доходів та видатків із врахуванням виконання показників по мережі, виконаних обсягів робіт, наданих послуг, тощо; зарахування бюджетних коштів на особові рахунки Головного управління комунального господарства; перерахування коштів з особових рахунків головного розпорядника на реєстраційні рахунки одержувачів бюджетних коштів; відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх операцій Головного управління (ведення бух обліку); виконання доручень Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також міністерств та відомств; оплату поточних платежів по утриманню ГУ комунального господарства в ГУ ДКСУ у м. Києва.

Підготовлено та надано: до Головного фінансового управління замовлення на фінансування; відповідні розподіли подано до ГУ ДКСУ у м. Києві; місячну звітність до Пенсійного фонду, ДПІ у Шевченківському районі; відповідну місячну звітність до ГУ ДКСУ у м. Києві; підготовлені Головним управлінням житлового господарства, Головним управлінням енергетики, енергозбереження та енергоефективності проекти розпорядження виконавчого органу Київської міської ради про затвердження передавальних актів, а Управлінням ритуальних послуг подано на погодження проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради «Про затвердження передавального акта Управлінням ритуальних послуг виконавчого органу КМР (КМДА).

Готуються акти прийому-передачі договорів та додаткових угод, актів виконаних робіт, відомості передачі основних фондів, МШП та ін. від Головного управління житлового господарства, Управління ритуальних послуг та Головного управління енергетики, енергозбереження та енергоефективності до Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.

2.10. Правове забезпечення

 

№ за/п

Назва документу/роботи

кількість

Проведено експертизу:

 

1.

Проектів договорів, додаткових угод

Близько 30

2.

Проектів наказів з кадрових питань

46

3.

Проектів наказів з основної діяльності

7

4.

Проектів рішень КМР (з урахуванням доопрацювання )

4

5.

Проектів розпоряджень виконавчого органу КМР (КМДА) (з урахуванням доопрацювання )

35

6.

Проектів рішень міського голови

4

Забезпечено:

 

7.

Представництво (або інша процесуальна дія) у судових справах, що надходили на опрацювання до Департаменту

Близько 50

8.

Систематизацію всіх судових справ, що знаходяться на опрацюванні у Департаменті.

2009-2013 років

9.

Виконання інших доручень керівництва, в тому числі підготовка листів, інформаційних довідок, недокументальних доручень, консультації співробітників

Близько 85

 

10.

Юридичне супроводження прийому громадян

-

11.

Представництво інтересів КМДА в Прокуратурі м. Києва

6 виїздів

 

2.11. Кадрова робота

1.Робота сектору персоналу в березні ц.р. здійснювалась у відповідності з планом роботи на рік та дорученнями, що надавалися додатково. Основним в роботі сектору за звітний місяць було:

- організація та забезпечення заходів з відзначення професійного свята Дня працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення, заохочення, нагородження та преміювання працівників; запровадження заохочувальної відзнаки – Подяки Департаменту;

- забезпечення заходів з проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад держслужбовців в департаменті (11 чол.) та призначення 6 осіб за результатами конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в структурних підрозділах департаменту;

- здійснення заходів з розгортання в департаменті першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»;

- організаційно-методичне забезпечення заходів з декларування доходів працівниками департаменту та прийняття від держслужбовців декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру в установленому порядку;

- здійснення заходів щодо направлення осіб для вступу до Національної академії державного управління при Президентові України у 2013 році (2 чол.) та підвищення кваліфікації працівників (3 чол.) у відповідності до чинного графіку;

- забезпечення укладання контрактів з директорами КП: РС СКП «Київський крематорій»; «Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт», «Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва»; укладання додаткових угод з керівниками 2-х КП та погодження призначення (звільнення) начальників ЖЕКів райдержадміністрацій – 3 чол.;

- здійснення встановленої звітності з питань кадрової роботи за місяць та I квартал 2013 р., щодо вакансій; з питань реорганізації (щотижнево); та ін.;

2. Працівниками сектору за місяць опрацьовано 46 наказів з кадрових питань, в тому числі з питань:

- призначення та/ переведення працівників

7/1, разом 8 чол.

- звільнення держслужбовців та/ працівників за угодою

2/3, разом 5 чол.

- стажування працівників

1

- надання відпусток

15 н.

- встановлення надбавок/ присвоєння рангів

4/1

- надання матеріальної допомоги та винагород

9 н./15 чол.

- відзначення Подякою Департаменту

1 н./18 чол.

 

3. Заходи роботи Департаменту на квітень місяць та другий квартал визначені відповідно до планів роботи, поставлених завдань, доручень та вказівок керівництва Київської міської державної адміністрації. Пропозиції щодо удосконалення роботи структурних підрозділів Департаменту доведені до заступників, керівників структурних підрозділів.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку