Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Департамент з питань реєстрації запрацює з 4 травня

28 квітня 2016 року

Департамент з питань реєстрації запрацює з 4 травня

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань регламенту та депутатської етики депутати погодили Положення про Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київради (КМДА).

Передбачається, що Департамент з питань реєстрації запрацює з 4 травня 2016 року.

Новостворений Департамент покликаний реалізовувати функції, передані Києву від Мін’юсту та Державної міграційної служби в процесі децентралізації влади. Таким чином Департамент проводитиме реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень: зокрема права власності; заборони відчуження та арешту нерухомого майна, податкової застави, предметом якої є нерухоме майно. Також Департамент з питань реєстрації забезпечуватиме взяття на облік безхазяйного нерухомого майна; надаватиме відомості з Державного земельного кадастру відповідно до закону та координуватиме діяльність райдержадміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб тощо.

Знаходитиметься Департамент з питань реєстрації за адресою вул. Хрещатик, 36. Очолив його Володимир Путій, який з 2013 року був заступником директора Департаменту — начальником управління координації регіональної економічної політики Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (КМДА).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]