Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Для працівників КП «Київпастранс» проводять тренінги та навчають ефективній комунікації під час роботи на маршрутах

16 листопада 2016 року, 16:07

З 14 листопада 2016 року на базі Навчально-курсового комбінату КП «Київпастранс» стартував тренінг «Основи ефективної комунікації для контролерів», який проводить команда тренерів із числа працівників підприємства. Десятиденний курс комплексної навчальної програми, який розрахований на 12 учасників, цього разу освоюватимуть 14 слухачів.

Так, 17 листопада 2016 року експерти бізнес-школи Києво-Могилянської академії проведуть тренінг для керівників структурних підрозділів та управлінців із питань розробки та впровадження систем мотивації для працівників КП «Київпастранс».

Комунальне підприємство проводить тренінги з  основ ефективної комунікації контролерів під час роботи на маршрутах із метою формування у працівників ввічливої, виваженої поведінки та ефективної комунікації у конфліктних ситуаціях, що сприятиме підвищенню рівня культури пасажирів щодо оплати проїзду.

Співробітники КП «Київпастранс», які працюють у рухомому складі, мають володіти не лише професійними навичками, а й технікою активного слухання. Для  сучасних умов життя, де ритми та тенденції такі швидкоплинні, тренінги будуть слугувати своєрідною мотивацією в роботі.

  «Даний проект КП «Київпастранс» реалізовує з липня 2015 року, щоб підвищити якість роботи наземного громадського транспорту міста, створити позитивний імідж комунального підприємства та підвищити рівень довіри пасажирів. Ми маємо на меті формувати таку культуру спілкування в рухомому складі, яка сприятиме не   лише створенню комфортних умов проїзду у транспорті столиці, а й впливатиме на  комунікативну компетентність у суспільстві в цілому», – повідомляє генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

Ввічливому спілкуванню навчає команда тренерів із числа працівників КП «Київпастранс», які успішно пройшли навчання під час минулих тренінгів, проведених викладачами Центру посередництва і модерації Національного університету «Києво-Могилянська академія». Програма навчання складається як з основ оволодіння професією, так і з практичних навичок етичної поведінки працівників комунального підприємства на робочому місці.

Серед основних тематичних блоків навчання – взаємодія з пасажиром, аналіз конфліктних ситуацій, алгоритм поведінки контролера, норми чинного законодавства для  практичного використання.

«Ми повністю змінили підхід до роботи контролерів пасажирського транспорту. З метою практичного застосування здобутих знань і навичок, контролери поєднують навчання з роботою на лінії. Теоретична частина розбита на 7 днів та включає в себе лекції, практичні вправи та елементи гри. Учасники тренінгу вивчають основи професійної комунікації, які використовують у роботі для ефективного спілкування з пасажирами», – додав начальник Служби організації збору та обліку виручки КП «Київпастранс» Олександр Вавринчук.

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]