Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Київводоканал» запровадив ще один зручний спосіб передачі показань лічильників – на автовідповідач контакт-центру

30 вересня 2016 року, 17:50

Відтепер, не очікуючи з’єднання з оператором, щодня після 21:00 можна продиктувати дані про показання лічильників холодної і гарячої води на автовідповідач контакт-центру ПАТ «АК «Київводоканал» за телефоном: 202-02-02.

Після короткого сигналу потрібно повідомити попередні і поточні показання обох приладів обліку води (холодної та гарячої), номер особового рахунку та адресу. Оператори прослуховуватимуть повідомлення і, якщо необхідно буде щось уточнити, обов’язково перетелефонують. Про результат внесення показань до системи сповіщатимуть за допомогою повідомлення або дзвінка.

Звертаємо увагу, що «Київводоканал» відповідає також і за відведення води, в тому числі й гарячої, отже необхідні дані обох лічильників. Своєчасно інформувати про обсяги спожитої води рекомендовано з 10-го до останнього числа місяця.

Нагадуємо, що сьогодні передати показання можна:

  • вписавши поточні показання чи показання на дату оплати у платіжне повідомлення;
  • повідомивши за телефоном контакт-центру «Київводоканалу» (044) 202-02-02 або Центру комунального сервісу (044) 247-40-40;
  • через сайт vodokanal.kiev.ua, кнопка «Лічильники»;
  • через «Особистий кабінет» на сайті КП «ГІОЦ» www.gioc.kiev.ua;
  • повідомивши про обсяги водоспоживання фахівцям найближчої точки прийому споживачів Центру комунального сервісу.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]