Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

На сайті петицій створять окремий розділ історії електронних звернень

09 лютого 2016 року

На сайті петицій створять окремий розділ історії електронних звернень

Сьогодні в Київській міській раді під головуванням заступника міського голови - секретаря Київради Володимира Прокопіва відбулася третя робоча зустріч щодо удосконалення механізмів розгляду електронних петицій.

Представники міської влади, громадські активісти та розробники сайту петицій обговорили шляхи врегулювання проблемних питань та моделі вдосконалення розгляду електронних ініціатив громадян.

Раніше було окреслено коло проблемних питань. Зокрема учасники робочої групи визначили, що існуючий механізм розгляду петицій не є повністю дієвим, оскільки часто з'являються звернення, що не входять до компетенції міської влади. Також спостерігаються фальсифікації при голосуванні за конкретні петиції, або недостатнє описання автором вмотивованості ініціативи. З іншого боку, автори петицій та їхні підписанти не мають належного доступу до інформації про історію розгляду петицій та часто не знають на якому етапі знаходиться те чи інше електронне звернення.

Відтак, сьогодні робоча група розробила ряд завдань, аби виправити вказані недоліки.

Зокрема, Управлінню правового забезпечення діяльності Київської міської ради доручено вилучити з п. 5.10 “зокрема може” з приводу робочих груп та зобов'язати постійні комісії Київради створювати робочі групи з визначенням відповідального за розгляд кожної петиції.

Управлінню адміністративного та господарського забезпечення Київради доповісти щодо технічної можливості організації стріму та відеозапису засідань постійних комісій, на яких проходить обговорення електронних петицій, з подальшою публікацією на офіційному веб-сайті.

Прес-службі Київради доручено розробити механізм щомісячних прес-конференцій з метою звітування щодо процесу розгляду петицій.

Розробникам сайту необхідно створити розділ історії розгляду петицій на офіційному веб-сайті та стрічку новин на petition.kievcity.gov.ua

Відповідні пропозиції ще мають бути узгоджені профільними комісіями Київради, після чого напрацьований документ винесуть на найближче пленарне засідання Київської міської ради.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]