Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Завдання міста – правовий захист і допомога тим, хто найбільше цього потребує, – Володимир Бондаренко

15 лютого 2017 року, 9:40

До «Центру правової допомоги киянам, які опинилися у складних життєвих обставинах», що функціонує при Київській міській державній адміністрації, у 2016 році звернулося понад 25 тисяч киян. Про це повідомив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко.

«Упродовж 2016 року юрисконсультами Центру надано первинну безоплатну правову допомогу 25 568 особам, які опинились у складних життєвих обставинах. Окрім цього, за визначений період провідними юрисконсультами Центру було надано вторинну безкоштовну правову допомогу з представництвом інтересів у судах різних інстанцій 177 киянам», – розповів Володимир Бондаренко.

Перш за все, діяльність Центру спрямована на надання правової допомоги за рахунок коштів міського бюджету тим, хто не в змозі оплатити таку допомогу в звичайних юридичних компаніях. Така допомога надається у 24 пунктах прийому на території столиці та за телефоном Контактного центру міста Києва – 1551. Слід також виокремити й правову допомогу учасникам АТО, яку вони можуть отримати в спеціалізованому інформаційному центрі столичної мерії.

«Центр надає правову допомогу в усіх галузях права, проте здебільшого маємо справу з цивільним правом», – зазначив Володимир Бондаренко.

Він нагадав, що суть правової допомоги полягає у наданні правової інформації, правових консультацій і роз’яснень, складанні правових (заяв, скарг) і процесуальних документів, захисті від обвинувачення, представництві інтересів у судах та інших державних органах, наданні правової допомоги бездомним і малозахищеним особам у відновленні та отриманні втрачених паспортів громадян України тощо.

За словами керівника апарату, Центр практикує і альтернативні способи вирішення спорів, зокрема, медіацію як ефективний позасудовий спосіб вирішення певних спорів (конфліктів). У такому випадку медіатором або ж посередником виступає юрисконсульт Центру, який має і знання, і відповідний досвід.

«Місто – це, насамперед, його мешканці. І всі, не зважаючи на статус і статки, мають відчувати захищеність. Програма безоплатної правової допомоги розвивається саме для того, щоб кожен киянин відчув підтримку тих, кому він довірив керувати містом, аби кожен був впевнений, що на його боці закон і підтримка громади» – наголосив Володимир Бондаренко.

Детально з графіком надання консультацій можна ознайомитись за посиланням: /news/5910.html.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]