Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови зайняття вакантної посади головного спеціаліста з питань внутрішнього аудиту Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

01
квітня понеділок

Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) запрошує на співбесіду претендентів на посаду головного спеціаліста з питань внутрішнього аудиту (категорія «В»).

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст з питань внутрішнього аудиту

Код посади – 5-VII-2

Основні посадові обов’язки:

Забезпечення проведення  в установленому порядку внутрішнього аудиту в Департаменті фінансів.

Проведення оцінки:

  • ефективності функціонування систем внутрішнього контролю та аудиту;
  • ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах;
  • ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання;
  • якості надання та виконання контрольно-наглядових функцій, завдань визначених актами законодавства;
  • стану збереження активів та інформації;
  • стану управління комунальним майном та ресурсами;
  • правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності;
  • ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань Департаменту фінансів.

Планування, організація та проведення внутрішніх аудитів, документування їх результатів, підготовка аудиторських звітів, висновків та рекомендацій, провдення моніторингу закупівель та моніторингу врахування рекомендацій. Звітування про результати діяльності з проведення внутрішнього аудиту в Департаменті фінансів в установленому порядку.

Умови оплати праці

Умови оплати праці визначені ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу», п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року   № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році».

Інформація про строковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.

Обовязкові вимоги:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра за напрямами економіка чи фінанси;
  • вільне володіння державною мовою;
  • досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вільне користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

Буде перевагою для кандидата:

  • вміння працювати в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» на базі системи електронного діловодства «АСКОД»;
  • вміння працювати в «Єдиній інформаційній системі управління бюджетом» (ЄІСУБ).

Також вітається наявність таких ділових якостей: уміння працювати в команді, аналітичні здібності, навички ділового спілкування (письмового та усного), вимогливість, оперативність, здатність визначати пріоритети, аргументовано доводити власну точку зору, навички розв’язання проблем, стресостійкість. Цінуються відповідальність, дисциплінованість, ініціативність, неупередженість, порядність, комунікабельність, прагнення до самовдосконалення та підвищення фахового рівня.

Резюме кандидатів приймають до 01 квітня 2024 року включно на електронну адресу: [email protected]

За результатами опрацювання будуть відібрані ті резюме, що відповідають запиту. Відповідних претендентів запросять на співбесіду, за результатами якої буде призначено кандидата строково на період дії воєнного стану в Україні.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]