Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

На прийом жетонів працюватиме менше турнікетів

03 жовтня 2016 року, 12:11

Київський метрополітен продовжує реалізацію програми переходу на електронний квиток. Наразі за статистикою понад 51% пасажирів вже користуються картками для оплати проїзду. Про це повідомили у КП «Київський метрополітен». Кияни та гості столиці оцінили економію часу та коштів, адже безконтактна картка дозволяє не стояти у черзі та сплачувати по 3,5 грн за одну поїздку при поповненні картки на 50 поїздок.

Водночас, пасажири, які купують жетони, значну їхню частину забирають з собою невикористаними. У травні цей показник сягнув аж 260 тисяч жетонів, хоча зазвичай становить близько 150 тисяч жетонів на місяць.

Це означає, що люди втрачають від 600 тисяч до мільйона гривень. Можливо, частину цих жетонів пасажири ще використають, але як правило, купуючи жетони наперед, їх гублять, а потім знову приходять купувати. Також жетони дають бавитись дітям, а потім не знаходять, або дарують як сувенір – переконані у метрополітені.

Оскільки пасажири активно переходять на безконтактні картки для оплати проїзду, а кількість жетонів в обігу зменшується, найближчим часом столичний метрополітен зменшить кількість автоматичних пропускних пунктів, що прийматимуть жетони. Це дозволить якісніше перерозподілити пасажиропотоки та мінімізувати черги у «пікові» години.

Нагадуємо, що придбати та поповнити безконтактну картку метрополітену можна у будь-якій касі. Після використання поїздок, картку можна здати до каси та повернути залогову вартість.

Також у столичній підземці пасажири можуть розрахуватися банківськими безконтактними картками MasterCard PayPass. Такою послугою пасажири вже скористалися більше трьох мільйонів разів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]