Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Віталій Кличко звернувся до керівника «Київенерго», аби підприємство якісно обслуговувало клієнтів

09 листопада 2016 року, 12:20

Мер Києва Віталій Кличко звернувся до керівника «Київенерго» з тим, аби підприємство створило більш зручні умови під час обслуговування киян у центрах обслуговування клієнтів.

«Сьогодні багато киян стоять у чергах у центрах «Київенерго». Не кожна людина має можливість оплачувати комунальні послуги чи отримувати необхідну інформацію в електронному вигляді. Переважно люди похилого віку не можуть використовувати сучасні технології. Оскільки є зауваження і в наш бік, і в бік «Київенерго», прошу взяти до відома і створити більш зручні умови та надавати якісний сервіс киянам. А також спілкуватися з людьми чемно і надавати та пояснювати всю необхідну інформацію», – підкреслив Віталій Кличко.

Мер Києва наголосив на важливості оперативного інформування мешканців, якщо в їхньому будинку сталося пошкодження мереж або аварійна ситуація.

«Дуже важливо, якщо стався порив чи технічний збій, інформувати людей, коли будуть усунуті пошкодження», – сказав Віталій Кличко.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]