«Київводоканал» завертається до мешканців, які у жовтні здійснювали оплату послуг у відділеннях «Ощадбанку»
Через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями «Київводоканалу» у відділеннях «Ощадбанку» у жовтні частина коштів своєчасно не була врахована. Про це повідомили у ПАТ «АК «Київводоканал».
Відтак у квитанціях за жовтень може бути помилково вказано борг за минулий місяць.
«Київводоканал» запевняє, що зазначену помилку буде виправлено в автоматичному режимі, а сплачені кошти обов’язково врахують, і вже у грудні мешканці отримають квитанції із вірними нарахуваннями – без «боргу». Оплату послуг за такими квитанціями «Київводоканал» закликає здійснювати без урахування «помилкового боргу».
За додатковою консультацією звертайтесь до контакт-центру за телефоном: 202-0202.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]