Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Протягом листопада в Києві демонтовано 451 незаконний рекламний засіб

30 листопада 2016 року, 16:12

Протягом листопада в Києві демонтовано 451 незаконний рекламний засіб. Відтак, згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», серед 451 незаконних рекламних засобів 175 одиниць було демонтовано власниками.

Так, протягом листопада демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: щит на фасаді – 2; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 62; тумба, що стоїть окремо – 13; щит, що стоїть окремо – 57; банер – 70; вивіска – 132; кронштейн – 26; лайтпостер, що стоїть окремо – 17; конструкції на даху – 12; транспарант-перетяжка над вулицею – 26; холдер – 26; електронне табло – 8.

Станом на кінець листопада в Києві налічується 40 502 рекламні засоби різних типів, серед яких 21 055 – вивіски, кронштейни та 8 682 одиниць – щитів, що стоять окремо, та лайтпостерів, що стоять окремо.

Протягом жовтня силами КП «Київреклама», КП «Київблагоустрій» і безпосередньо власниками рекламних засобів було демонтовано 309 рекламних засобів різних типів.

Станом на кінець жовтня в Києві налічувалось 39 289 рекламних засобів різних типів, серед яких 20 146 – вивіски, кронштейни та 8 738 одиниць – щитів, що стоять окремо та лайтпостерів, що стоять окремо.

Своєю чергою, 80% щитів, що стоять окремо, належать 10 операторам із 101, що представлені в цьому сегменті ринку зовнішньої реклами; понад 90% лайтпостерів, що стоять окремо, належать 7 операторам із 50 представлених в цьому сегменті.

Нагадаємо, що заступник голови КМДА Олексій Резніков виступає за розподіл місць для розміщення рекламних конструкцій на конкурсних засадах. Завдяки введенню конкурсних умов корупційна складова та можливе «докладання руки» окремого посадовця та будь-який персоніфікований вплив на вибір компанії, якій надається місце для розміщення конструкції, зійде на «нуль».

Олексій Резніков також сподівається, що нові правила, які врегулюють розміщення рекламних конструкцій у Києві, будуть затверджені Київрадою вже до кінця року. Так, згідно з ними, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами.

Також жорсткішим буде підхід до визначення тої чи іншою форматної зони із розміщення рекламних засобів. Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху, перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Згідно з проектом нових правил розміщення зовнішньої реклами, передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів; забороняється розміщення конструкцій ближче, ніж 10 метрів до і після перехресть вулиць, наземних пішохідних переходів і виїздів до прилеглих (прибудинкових) територій; ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів (транспортних засобів загального користування); ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

Усі ці нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.

Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» всі охочі можуть отримувати за посиланням http://www.kievreklama.kiev.ua/2016rik/.

Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи тої рекламної конструкції (http://db.kievreklama.kiev.ua/db/rz.dll) і долучитися до проекту «Я – інспектор» (http://www.kievreklama.kiev.ua/inspector/).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]