Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Упродовж 2016 року в Києві демонтовано 5032 незаконні рекламні засоби

26 січня 2017 року, 12:17

Упродовж 2016 року в Києві демонтовано 5032 незаконні рекламні засоби. Варто зауважити, що протягом 2015 року демонтовано 3813 конструкцій, а в 2014 – 1600.

«Цифри говорять самі за себе – місто очищується від візуального сміття. Згідно з новими правилами розміщення рекламних засобів, які будуть затверджені вже незабаром, деякі формати, такі як холдери та перетяжки, взагалі будуть заборонені в місті. Буде більш жорсткий підхід до форматних зон. Оператори розуміють, що скорочення кількості зовнішньої реклами в місті неминуче, але й розуміють, я сподіваюсь, необхідність цього. Ми наразі вийшли на більш-менш конструктивний діалог, а в планах – підписання меморандум про співпрацю. Цього року нові правила вже діятимуть, а наразі чекаємо також обіцяної саморегуляції ринку», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Відтак, згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», протягом року демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: банер – 687; вивіска – 623; електронне табло – 30; конструкція на даху – 55; кронштейн – 225; лайтпостер на фасаді – 60; лайтпостер, що стоїть окремо – 125; прапор, прапорець – 1; телевізійний екран на фасаді – 9; телевізійний екран, що стоїть окремо – 2; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 534; транспарант-перетяжка над вулицею – 516; тумба, що стоїть окремо – 509; холдер – 891; щит на фасаді – 85; щит, що стоїть окремо – 680.

Протягом грудня силами КП «Київреклама», КП «Київблагоустрій» і безпосередньо власниками рекламних засобів у Києві демонтовано 196 незаконні рекламні засоби різних типів.

Нагадаємо, заступник голови КМДА Олексій Резніков прогнозує прийняття Київрадою нових правил, які врегулюють розміщення рекламних конструкцій у Києві, вже до кінця року.

Так, згідно з ними, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами.

Також більш жорстким буде підхід до визначення тої чи іншою форматної зони з розміщення рекламних засобів.

Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Олексій Резніков також виступає за розподіл місць для розміщення рекламних конструкцій на конкурсних засадах.

Завдяки введенню конкурсних умов корупційна складова та можливе «докладання руки» окремого посадовця та будь-який персоніфікований вплив на вибір компанії, якій надається місце для розміщення конструкції, зійде на «нуль».

Усі ці та інші нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.

Довідково.

На сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції за посиланням: http://db.kievreklama.kiev.ua/db/rz.dll.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]