Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Протягом січня в Києві демонтовано 386 незаконних рекламних засоби

06 лютого 2017 року, 13:08

Протягом січня в Києві демонтовано 386 незаконних рекламних засоби. Відтак, згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», серед 386 незаконних рекламних засобів 189 одиниць було демонтовано власниками.

Так, упродовж січня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: лайтпостер на фасаді – 2; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 26; тумба, що стоїть окремо – 11; щит, що стоїть окремо – 65; банер – 44; вивіска – 56; кронштейн – 31; лайтпостер, що стоїть окремо – 77; конструкції на даху – 2; транспарант-перетяжка над вулицею – 46; холдер – 21; щит на фасаді – 3; електронне табло – 2.

Станом на кінець січня в Києві налічується 42 775 рекламні засоби різних типів, серед яких 22 302 – вивіски, кронштейни; 6105 одиниць – щитів, що стоять окремо, та 2394 одиниці – лайтпостерів, що стоять окремо.

Протягом грудня 2016 року силами КП «Київреклама», КП «Київблагоустрій» і безпосередньо власниками рекламних засобів демонтовано 196 незаконні рекламні засоби різних типів.

У свою чергу, 80% щитів, що стоять окремо, належать 10 операторам із 101, що представлені в цьому сегменті ринку зовнішньої реклами міста Києва; понад 90% лайтпостерів, що стоять окремо, належать 7 операторам із 50 представлених у цьому сегменті в столиці.

Нагадаємо, 2 лютого на своєму засіданні постійна комісія Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами прийняла до розгляду проект рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві». Новий документ, що регулює розміщення засобів зовнішньої реклами в столиці, передбачає більш жорсткий підхід до визначення тої чи іншою форматної зони з розміщення рекламних засобів: нульових зон, де реклама заборонена взагалі, стане набагато більше, до того ж до них віднесені будуть не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо.

Окрім того, згідно з документом, розміщення зовнішньої реклами, в розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами.

Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Заступник голови КМДА Олексій Резніков виступає також і за розподіл місць для розміщення рекламних конструкцій на конкурсних засадах.

Завдяки введенню конкурсних умов корупційна складова та можливе «докладання руки» окремого посадовця та будь-який персоніфікований вплив на вибір компанії, якій надається місце для розміщення конструкції, зійде на «нуль».

Усі ці та інші нововведення призведуть до істотного скорочення зовнішньої реклами в Києві та очищення міста від візуального шуму.

 

Довідково.

На сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції: http://db.kievreklama.kiev.ua/db/rz.dll.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]