Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Протягом року в Києві демонтовано 2 542 рекламні конструкції

30 травня 2017 року, 14:46

 

Протягом року в Києві демонтовано 2 542 рекламні конструкції. Про це сьогодні у «Київському прес-клубі» в рамках презентації нових правил розміщення рекламних засобів у Києві сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

«Протягом поточного року і станом на сьогодні в Києві було демонтовано 2 542 рекламні конструкції, термін дії дозволів яких завершився. Хотів би зауважити, що бізнес не стоїть осторонь. З цих демонтованих – 1 057 конструкції були прибрані безпосередньо їхніми власниками. І ця тенденція є позитивною, оскільки наразі соціально відповідальними операторами, які розуміють необхідність змін у місті, в якому живуть, впроваджуються декілька пілотних проектів із впорядкування розміщення рекламних засобів вулицями нашого міста. Результати роботи ви вже можете оцінити самостійно, пройшовшись вулицею Хрещатик, Володимирським узвозом, вулицею Сагайдачного. Нові правила врешті-решт дозволять впорядкувати розміщення реклами в Києві і ми будемо спостерігати гарні краєвиди замість святкової нарізки зі щитів», – сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Наразі в столиці налічується 45 734 рекламні засоби різних типів (наземні (сіті-лайти та білборди) – 7 986; вивіски, кронштейни та інша реклама на фасаді – 33 390; інші типи реклами – 4 358). У 31 936 – закінчилися терміни дії дозволів.

«Реалізація норм нових правил дозволить значно скоротити кількість всієї реклами – як наземної, так і фасадної», – додав Олексій Резніков.

 

Довідково.

Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають 5 форматних зон, а також збільшення кількості нульових – тобто тих зон, де ніяка реклама не може розміщуватись. До нульових зон також відтепер віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо). Такі типи реклами як:  холдери, штендери, перетяжки – відтепер забороні.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо: забороняється розміщувати рекламні засоби: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць і пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 м до залізничних переїздів.

У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сіті-лайтами – 40 метрів і так далі до 150 метрів між великими форматами.

Введені нові типи реклами – елементами об’єктів благоустрою, що використовуються як рекламоносії, вважаються урна (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м); лава (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м); громадська вбиральня (розмір рекламного поля не більше 4,32 кв. м); собача вбиральня (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]