Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Про наявність протиаварійних робіт у будинку кияни зможуть дізнатися через онлайн-диспетчерську

01 листопада 2016 року, 14:39

Кияни зможуть дізнатися про стан надання комунальних послуг у своєму будинку в онлайн режимі. На сайті спеціалізованої диспетчерської телефонної лінії 1557 запрацював сервіс Онлайн-заявка. Зареєструвавшись на сайті, можна отримати інформацію про стан підключення до опалення та наявність протиаварійних робіт. Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

«Під час запуску опалення міські телефонні лінії працювали в умовах посиленого навантаження. На жаль, не всі дзвінки вдалося прийняти в пікові періоди запуску. Тому ми розробили механізм подання електронної заявки, яка стосується питань надання комунальних послуг – опалення, електро-, водопостачання та інших. Це дасть людям можливість альтернативного доступу до інформації про стан підключення в будинку», – повідомив він.

За словами заступника голови КМДА, мешканець також може відправити онлайн-заявку з інформацією про відсутність послуги централізованого опалення, яка одразу передається виконавцям послуг для подальшого усунення проблеми.

Заступник голови КМДА також зазначив, що для того, щоб всі будинки відображалися у системі онлайн-інформування, в тому числі ОСББ, ЖБК, відомчим тощо, необхідно укласти договір із диспетчерською 1557.

«Лише за умов співпраці ми зможемо отримувати актуальну інформацію щодо стану надання послуг у цих будинках і вчасно повідомляти про це людей», – зазначив Петро Пантелеєв.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]