Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Транспортна комісія погодила Положення про Управління з питань реклами

07 жовтня 2016 року

Транспортна комісія погодила Положення про Управління з питань реклами

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати погодили Положення про Управління з питань реклами виконавчого органу Київради (КМДА).

Передбачається, що Управління регулюватиме діяльність, а також здійснюватиме контроль та облік у сфері розміщення зовнішньої реклами, інформаційних вивісок та реклами на комунальному транспорті.

Одне із завдань Управління — впровадження системного підходу до формування високоякісного зовнішнього дизайну столиці. Також новостворений орган вестиме інформаційну базу даних розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надаватиме інформацію для оновлення даних містобудівного кадастру.

Відповідно до Положення, Управління з реклами очолює начальник, який організовує роботу Управління і контролює виконання розпоряджень. Також він готуватиме і подаватиме до Київради фінансовий звіт про формування і використання коштів від діяльності у сфері зовнішньої реклами.
Очільник Управління обиратиметься на конкурсній основі.

Управління з питань реклами утримуватиметься за рахунок міського бюджету.

Відповідне положення про Управління з питань реклами мають також розглянути постійні комісії Київради з питань регламенту та депутатської етики, а також з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків.

Нагадаємо, Управління з питань реклами було утворено на основі відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) рішенням Київради від 28 липня 2016 року.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]