Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Київраді пропонують вдосконалити розміщення і утримання засобів та обладнання реклами, місць розміщення оголошень як елементів благоустрою в столиці

14 березня 2018 року

 

У Київраді пропонують вдосконалити розміщення і утримання засобів та обладнання реклами, місць розміщення оголошень як елементів благоустрою в столиці


Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики депутати погодили внесення змін до Правил благоустрою міста Києва.

Йдеться про вдосконалення розміщення та утримання таких об’єктів благоустрою, як засоби зовнішньої реклами, місць розміщення різноманітних оголошень. В мерії кажуть: місто перенасичене самовільними рекламоносіями, приватними оголошеннями, табличками і т.п. Більше того, сьогодні недостатньо чіткі процедури та вимоги щодо їхнього демонтажу, зберігання та подальшої реалізації чи утилізації.

Згідно з проектом рішення, пропонуються наступні положення: рекламний засіб (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефон, номер дозволу та термін його дії. Засобами та обладнанням реклами слід також вважати і спеціально обладнанні під використання в якості пересувних засобів розповсюдження реклами автомобілі, причепи, напівпричепи, автоплатформи тощо), які використовуються для розповсюдження реклами. Рекламні засоби будь-яких видів, незалежно від місця розташування, без належного маркування вважаються такими, власники яких невідомі. Рекламні засоби, які розміщенні в охоронних зонах інженерних конструкцій, у випадку виникнення аварійної ситуації демонтуються балансоутримувачами, або власником рекламного засобу без відшкодування збитків.

Розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо здійснюється лише у спеціально призначених місцях. Реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником чи балансоутримувачем протягом тижня.

Більше того, в разі самовільного розміщення рекламних засобів на номер абонента, зазначений в оголошені, буде здійснюватися автододзвін з інформуванням про порушення правил благоустрою. Інтервал між набором – кілька хвилин. Автододзвін здійснюватиметься до усунення порушення та сплати штрафу (у разі складання протоколу про адмінпорушення).

«Основною метою проекту рішення є визначення чітких вимог щодо утримання місць розміщення рекламоносіїв та інших конструкцій, що є елементами чи частинами благоустрою. Ми повинні сформувати єдину міську політику в сфері благоустрою, аби більш ефективно використовувати території при встановлені рекламних конструкцій. Основна наша мета – створити безпечні та комфортні умови проживання для киян та гостей столиці», – зазначив автор даного рішення, депутат Київради Андрій Андрєєв.

Також проектом рішення пропонується чітко врегулювати алгоритм демонтажу та переміщення рекламних засобів. Основні застереження до самовільно встановлених рекламоносіїв та конструкцій без відповідного маркування.

Чи запрацюють нові правила – фінальне рішення за депутатами Київради на одному із засідань після відповідного належного погодження проекту Державною регуляторною службою України.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]