Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Віталій Кличко: «Кияни можуть повідомити про проблеми з опаленням за телефоном 1557»

11 листопада 2016 року, 20:48

Кияни можуть повідомити про неякісні послуги з опалення, звернувшись за телефонами 1551 чи 1557. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив в ефірі телеканалу «Київ».

Мер наголосив, що кияни повинні отримувати якісні комунальні послуги, або ж - мати можливість перерахунку за неякісний сервіс.

«Столична влада розробила механізм перерахунку за неякісні житлово-комунальні послуги. Уже цього року ми плануємо відкрити сервісні центри у кожному районі Києва. Вони будуть працювати за принципом «відкритого вікна», куди можна буде звернутися щодо всіх комунальних послуг, у тому числі і з приводу перерахунку», - зазначив він. 

Віталій Кличко наголосив, що квартири, у яких температура нижча +18 градусів, обстежуватиме спеціальна комісія, за висновками якої кияни зможуть вимагати перерахунку нарахувань за компослуги.

«Така комісія буде виїжджати за зверненнями і перевіряти квартири. У кожному окремому випадку будуть складатися акти, які дадуть киянам можливість не сплачувати за послуги, які вони не отримують, і дають можливість перерахунку за неякісні послуги», - наголосив він.

Мер додав, що у разі відсутності в оселі опалення кияни можуть повідомити про це за телефонами 1551 та 1557 або через сайт контакт-центру Києва.

«Хочу підкреслити, що такої складної підготовки до опалювального сезону не було за весь час незалежності України. Тим не менше, ми можемо говорити, що, незважаючи на великі проблеми з блокуванням рахунків «Київенерго», ми підготувалися до опалювального сезону. Коли є звернення від громадян, ми локально їх вирішуємо», - наголосив Віталій Кличко. 

Крім того, за словами Віталія Кличка, є кілька механізмів, які дозволяють зменшити фінансовий тягар на киян.

«Спрощене надання субсидій, механізм реструктуризації заборгованості і також уряд запропонував розстрочку на сплату комунальних платежів», - підкреслив мер.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]