Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

В.Прокопів: Виконання електронних петицій шкутильгає, і воно не таке, як би хотілося мені та авторам звернень

13 червня 2017 року

В.Прокопів: Виконання електронних петицій шкутильгає, і воно не таке, як би хотілося мені та авторам звернень

За півтора року функціонування сервісу петицій до міської влади, 41 електронне звернення набрало необхідну кількість голосів. Три з них реалізовані повністю, на черзі ще 27. Про це повідомив заступник міського голови — секретар Київради Володимир Прокопів під час робочої наради щодо планів заходів виконання підтриманих електронних петицій.

“Наразі ми маємо ситуацію, коли петиції за півтора роки дійсно стали інструментом спілкування громади і міської влади. Але поки що виконання електронних петицій шкутильгає, і воно не таке, як би хотілося мені та авторам петицій. З іншого боку, Київ по виконанню, і взагалі, по роботі з петиціями, є найкращим містом в Україні. І таких результатів, як маємо ми, ще немає ні в кого”, - зазначив Володимир Прокопів.

Під час робочої наради міська влада обговорила план дій щодо реалізації успішних петицій. Наприклад, запорукою успіху звернень «Прибрати всю зовнішню рекламу в центральній історичній частині міста» (автор Кравченко Ольга) і «Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%» (автор Косецький Андрій) є те, що вони повністю співпадають з тією програмою відносно зовнішньої реклами, яку перед собою поставила влада міста, а саме впорядкувати і зменшити її кількість. Отож, 20 квітня 2017 року Київрадою були прийняті рішення «Про затвердження правил розміщення рекламних засобів у місті Києві» та «Про затвердження порядку розміщення вивісок у місті Києві».

Було презентовано та проаналізовано плани заходів з реалізації підтриманих петицій в розрізі відповідальних посадовців за їх реалізацію:
Старостенко А.В. (Департамент культури) – 1 петиція;
Резніков О.Ю. (КП «Київреклама») – 2; Поворозник М.Ю. – 4;
Спасибко О.В. Департамент містобудування та архітектури – 6; Департамент промисловості та розвитку підприємництва – 1; Департамент житлово-комунальної інфраструктури – 5, Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища – 8.

З цілого ряду петицій вже запропоновані конкретні плани їх реалізації і в багатьох випадках ці плани погоджені безпосередньо з автором петиції чи його представником.

“Важливо максимально прискорити цей процес і по всіх петиціях напрацювати погоджені з авторами дорожні карти з їх реалізації з реальними термінами. Розуміння важливості цього питання є як з боку відповідальних посадовців за реалізацію петицій, такі з боку авторів петицій”, - наголосив керуючий справами секретаріату Київради Ігор Хацевич.

Нагадаємо, аби пришвидшити виконання петицій, Київрада внесла зміни до Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій. Тож тепер Київський міський голова визначає відповідальних посадових осіб. Це може бути перший заступник, заступник або керівник апарату міськдержадміністрації, який спільно з автором розробляють план реалізації петиції.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]