Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Вакансія на зайняття посади головного спеціаліста сектору бухгалтерського обліку, звітності та планування Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Забезпечення перевірки первинних документів, заповнення обов'язкових реквізитів та відповідності господарських операцій нормативно-правовим актам, встановленому порядку приймання, зберігання і витрачання товарно-матеріальних цінностей.

Здійснення реєстрації бюджетних, фінансових зобов’язань, проведення платежів та розподілів виділених бюджетних асигнувань в системі дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство».

Формування заявок на фінансування Управління та підпорядкованого комунального підприємства в системі «ЄІСУБ».

Ведення бухгалтерського обліку необоротних активів, запасів, грошовихкоштів та документів, складання меморіальних ордерів № 4, 6, 8, 9, 10.

Прийняття участі в інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів,  розрахунків та інших статей балансу, оформлення результатів проведеної інвентаризації та матеріалів, пов'язаних з недостачею та відшкодуванням втрат від недостачі, крадіжки і псування активів.

Прийняття участі у складанні бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм місцевого бюджету та звітів про виконання паспортів бюджетних програм Управління.

Забезпечення підготовки оброблених первинних документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну.

Забезпечення підготовки та розміщення інформації на офіційному веб-порталі використання публічних коштів, відповідно до вимог чинного законодавства в частині укладених договорів про закупівлю товарів, виконання робіт та надання послуг.

Організовує та проводить процедури публічних закупівель в Управлінні:

планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;

проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;

забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону «Про публічні закупівлі»;

забезпечення проведення аналізу виконання договорів, укладених згідно із Законом «Про публічні закупівлі».

Умови оплати праці

Посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.

Перелікдокументів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання 

Відповіднодо пункту 5 статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05 2022 № 2259-IX, особа, яка претендує на зайняття посади має подати:

  • заяву;
  • заповнену особову картку встановленого зразка;
  • копії документів, що підтверджують наявність у неї громадянства України;
  • копії документів про освіту та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства.

Прийом документів

Документи приймаються на електронну пошту:
[email protected]

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Петрушенко Юлія Анатоліївна
+38 (044) 481-47-21;

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Ступінь вищої освіти – не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра.

2.

Досвід роботи

Бажаний досвід роботи у сфері не менше 2 років, досвід ведення бухгалтерського обліку, робота з державним або місцевим бюджетом

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

Не вимагається

5.

Цифрова грамотність

Впевнений користувач ПК. Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); знання бухгалтерських програм

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]