Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Київрада затвердила положення реєстру територіальної громади столиці

21 вересня 2017 року

Київрада затвердила положення реєстру територіальної громади столиці 

Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердила Положення про інформаційну систему "Реєстр територіальної громади міста Києва".

Згідно з Положенням, за ведення відповідного реєстру буде відповідати Департамент з питань реєстрації КМДА, а за його створення та адміністрування — Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА. Окрім того, цей Департамент забезпечуватиме створення і адміністрування Реєстру територіальної громади міста Києва. 

У Реєстрі міститиметься інформація про всіх зареєстрованих киян. Передбачається, що при цьому містяни зможуть через інтернет отримувати довідку про місце своєї реєстрації, зніматися з реєстрації і міняти адресу реєстрації проживання. Інформація Реєстру повинна буде мати комплексну систему захисту, за яку, відповідатиме Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

“До цих пір у столиці не було єдиного реєстру мешканців міста Києва, які зареєстровані. На базі комунального підприємства ГІОЦ створений такий реєстр, і його завдання — інформаційно-довідкове й організаційно-технологічне забезпечення процесів реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання перебування фізичної особи, що здійснюється  органами реєстрації у місті Києві”, - зазначив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київради (КМДА) Юрій Назаров.

Реєстр територіальної громади має бути інтегрований з Єдиним державним демографічним реєстром та системою “Єдиний WEB-портал адміністративних послуг міста Києва”. 

Рішення підтримали 97 депутатів. 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]