Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Київводоканал» підготувало понад 143 тисяч прямих договорів до видачі мешканцям багатоквартирних будинків

16 грудня 2016 року, 17:31

З початку липня 2016 року фахівці ПАТ «АК «Київводоканалу» внесли до бази даних 143 тисячі 340 договорів із мешканцями багатоквартирних будинків. Відповідну кількість примірників підготовлено до видачі киянам. Про це повідомили у Товаристві.

«Київводоканал» веде активну роботу з повернення договорів споживачам – поштою, через спеціальні мобільні групи на місцях тощо. Окрім того, мешканці можуть через сайт товариства, контактний центр (202-02-02) або письмове звернення залишити заявку на отримання свого екземпляру в найближчій точці прийому споживачів «Київводоканалу».

Зокрема, наразі в центрах – на Кловському узвозі, 24 та б-рі Дружби Народів, 30/1 – майже 700 примірників очікують мешканців Печерського району. Перелік будинків, жителі яких можуть забрати договори, можна переглянути за посиланням: http://vodokanal.kiev.ua/files/Perelik.pdf.

Окрім того, отримати свій примірник у будь-який робочий день можна в центральному офісі обслуговування споживачів «Київводоканалу» на вул. Електротехнічній, 16, де договір видається одразу за зверненням.

Товариство нагадує, що процедуру оформлення відносин із «Київводоканалом» спрощено, а терміни видачі підписаних примірників коливаються від 1 до 30 днів. Так, подавши всі необхідні документи до Центру обслуговування абонентів на вул. Електротехнічній, 16, мешканець отримає договір за 20 хвилин, у разі звернення до інших точок прийому споживачів «Київводоканалу» – за 14 днів, а оформлюючи договір через сервісні центри ЦКС – за місяць. При цьому додатково їхати за примірником нікуди не потрібно, його наддадуть за місцем звернення.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]