Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Київводоканал» пропонує споживачам вирішення питання із заборгованістю шляхом укладання договору реструктуризації

24 листопада 2016 року, 12:16

Вирішити питання із заборгованістю за отримані послуги з холодного водопостачання та/або водовідведення кияни можуть шляхом укладання договору реструктуризації із «Київводоканалом». Товариство пропонує споживачам індивідуальний підхід до кожного окремого випадку, та разом із мешканцями визначає оптимальні графіки й суми щомісячних платежів для повного погашення заборгованості.

Основна вимога підприємства – дотримання клієнтом погоджених строків повернення частин боргу, повна і своєчасна сплата поточних нарахувань.

Для оформлення договору реструктуризації до Розрахункового департаменту «Київводоканалу» (вул. Електротехнічна, 16) треба подати копії:

  • першої і другої сторінок (останнє місце реєстрації) паспорту або іншого документа, що підтверджує особу;
  • довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (або сторінки паспорта з відміткою про відмову в отриманні ідентифікаційного номеру);
  • документів, що підтверджують право власності або користування житловим приміщенням (свідоцтво про приватизацію, договір купівлі-продажу, виписка з держреєстру прав власності, ордер, договір найму чи оренди та інше).

У разі неможливості надання ксерокопій, достатньо мати документи при собі: працівники «Київводоканалу» самостійно зроблять копії і внесуть відповідну інформацію до договору реструктуризації. Звертаємо увагу, документи мають бути діючими (актуальними) та відповідати чинному законодавству України.

Статистика свідчить, що переважна більшість боржників – люди з достатніми статками, які цілком здатні сплачувати за житлово-комунальні послуги, однак свідомо ухиляються від цього. Споживачі, які, дійсно, через певні життєві обставини не мають можливість оплатити рахунки, як правило, звертаються до Товариства для врегулювання питання у досудовому порядку.

«Київводоканал» нагадує, що кошти, які надходять від мешканців, мають цільове призначення: вони йдуть на ремонт і підтримання у належному стані мереж, устаткування станцій, модернізацію водопровідно-каналізаційного господарства тощо. Відтак не оплачені мешканцями рахунки за холодну воду та водовідведення – це недоотримання коштів, які б могли бути спрямовані на забезпечення виробничих процесів і покращення якості послуг для киян.

Довідково.

У разі виникнення заборгованості за холодну воду та/або водовідведення її необхідно сплатити до 20 числа наступного місяця. Адже відповідно до ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов’язаний оплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги. Згідно із ст. 625 Цивільного кодексу України боржник не звільняється від відповідальності у зв’язку з неможливістю виконання грошового зобов’язання. У разі несплати боргу у встановлені строки підприємство змушене стягнути його в судовому порядку з урахуванням штрафних, фінансових санкцій, судового і виконавчого зборів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]