Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Нова квитанція за «комуналку» дозволить скоротити обробку платежу до однієї доби

05 липня 2016 року, 16:51

 

У липні кияни поступово почнуть розраховуватися за «комуналку» в новому форматі – за допомогою повідомлення. Про це сьогодні розповіли перший заступник директора КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Андрій Щербина та генеральний директор ПАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький під час брифінгу у прес-центрі ІА «Українські Новини».

«Упровадження повідомлень дасть змогу скоротити час обробки платежів та уникнути підробок платіжок», – повідомив Андрій Щербина.

Він зазначив, що в квитанціях буде роз’яснена інформація про те, за що сплачують люди.

«Нова платіжка, яку кияни отримають вже в липні, складатиметься з двох частин. Перша – це звична платіжка за житлово-комунальні послуги. Друга – повідомлення, де міститься докладна інформація про нарахування, субсидії, пільги та суми до сплати. Зроблено це для адаптації містян до формату рахунку нового зразка», – пояснив Андрій Щербина.

Він додав, що: «Впровадження повідомлення скоротить час обробки платежів до однієї доби (раніше 3-5 днів) завдяки штрих-коду, який скануватимуть у відділеннях банку. Це суттєво зменшить черги, внаслідок швидкого прийому платежу, та дозволить уникнути підробок платіжок. Якщо мешканець загубить своє повідомлення, у відділенні банку достатньо буде назвати адресу для сплати».

Андрій Щербина зауважив, що рахунок-повідомлення буде містити QR-код, за допомогою якого можна увійти в «особистий кабінет» на сайті КП «ГІОЦ» зі свого смартфона та сплатити банківською карткою онлайн. Оплата «Карткою киянина» та картою «Моя картка», емітованими АТ «Ощадбанк», здійснюється без додаткової комісії.

Крім того, Андрій Щербина надав детальну інструкцію, як заповнювати повідомлення на сплату та нагадав, що з серпня кияни отримають лише нове повідомлення.

Квитанція за комунальні послуги нового формату:

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]